Miten pääsen oikeesti eroon EX:stä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tästä ei tuu mitään.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tästä ei tuu mitään.

Vieras
tai oikeestaan kahdesta. Toisenkaa ollaan erottu reilu 5vuotta sitten ( minä panin poikki ), mut nyt täs reilun vuoden jo vanha suola janottaa.. tai siis en mä ikinä haluis seurustella hänen kanssaan. aika kova ottaan alkoholia jne.. mutta aina kuitenki hakeudun hänen seuraan jos ollaan vaik sattumalta samas baaris... Ja sit yks toinen mies... ikinä ei olla seurusteltu, mut tää mies on tykännyt musta aina, ylä-asteelta asti (eli n. 10v) tänki seuraan pitää aina änketyä.. Mulle aina ollut vaan hyvä ystävä mutta joo..

MITEN OIKEESTI PÄÄSEN EROON NOISTA ? aina aamulla kauhee morkkis siitäkin et oon jutellu heidänkaa.

Olen kai onnellisesti kihloissa ja meillä on lapsikin nykyisen miehen kanssa.

ap kaipaa itsetunnon pönkitystä, kun huomaa että nuo kaks miestä kiinnittää häneen edelleen huomiota. etkä näemmä ole onnellinen nykyisessä suhteessasi, kun kukatahansa kakslahkeinen kelpaa kännissä, joka vaan katsookin päin.

oikeesti pääset eroon noista, kun opettelet tykkäämään itsestäs ja pääset epävarmuudestasi eroon. varmaan muutenkin elämänsä onnelliseksi tekeminen auttais asiaa.

No kysymys kuuluu,miksi morkkis?
Hakeudutko heidän seuraan sen takia et saat huomiota ja ihailua heiltä? Vai teetko jotain muutakin heidän kanssaan? Pussailua?
Koska kaveri suhteessa voi olla miehen kanssa ja siitä pitäis myös voida kertoa omalle puolisolleen!
Oletko kertonut omalle miehellesi heistä?

eieiieiei ! En siis todellakaan tee mitään muutaku juttele. Ja en tiedä miks tulee morkkis.. Ehkä kun oma mies ei pidä kummastakaan noista ?! Oltiin eilen miehen ( ja kaveriporukan kanssa ) vähän viihteellä, ja vaikka mies oli samas baaris silti juttelin noidenkaa. Ja ei siinä mun mielestä mitään väärää ookkaan.. mutta en osaa selitää..

... mut miehen mielestä on kuulenma, ja siitäkin tuli sit riitaa koska miehen veli oli sielä myös ja sanoi sit että mä voisin lopetella muiden miesten halaamisen, ja siis en todellakaan oo edes halannut tms kun omaa miestä !

Yhteistyössä