miten päästä eroon ehkä vain hyvää tarkottavasta ihmisestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiina

Vieras
nyt kyl oon tilanteessa etten tiedä miten saisin toisen ymmärtämään!!asuimme ennen viereisellä paikkakunnalla ja lapseni oli siellä päivähoidossa!!lapseni sai kavereita ja yhden lapsen vanhemmat pyysivätkin meitä kylään!!kylään mentäessä olin hieman hämmentynyt koska iso omakotitalo oli lelujen peitossa ja talo oli ainoastaan lapsille eikä mitään aikuisten juttuja tai jotaa edes...paitsi kahvinkeitin,heh!!noh yritin sopeutua ja oli ihan mukavaa!!lapsen äiti alkoi tiheään soittelemaan ja viestittelemään!!menimme uudestaan kylään ja jotenkin oli hieman outoa kuitenkin olla tallossa joka oli kokonaan lasten!huomasin myös toistamiseen mitä lapset siellä söivät karkkia jäätelöä mitä vain halusivat koska vain!lapset määräsi siellä!!5kertaa viikossa oli päiväkodin lisäksi ohjelmaa,uimakoulua,kerhoa jne.taas lähdettyämme piti kyseinen henkilö minuun tiheästi yhteyksiä ja alkoi jo rasittamaan minua!!muutimme pois paikka kunnalta töiden perässä!!menimme kolmannen kerran kylään ja kyseinen ihminen alkoi selittämään miten haluaa hänen ja meidän lapsesta tulevan kuin paita ja peppu!!ja olevan aina parhaimmat ystävät jne.yritin selittää että olisihan se kiva jos lapset pysyisivät kavereina mutta täytyy myös yrittää ymmärtää että meidän lapsi vaihtoi päiväkotia ja on saannut uusia kavereita ja kun lapset menevät kouluun saavat varmasti kavereita ja koululaisilla alkaa olemaan jo omia juttuja!!ei voi väkisin ystävystyttää lapsia!!tämäpä ei ymmärrä vaan vouhottaa miten lapsemme ovat aina ystäviä ja miten hän haluaa sitä!!aargghh...tänään se soitteli jo tunnin välein mulle ja sanoin olevani töissä...mut ei tajuu!!asia koski vain heidän lapsensa nimppareita et päästäänkö silloin jos ei niin meitän varten ne siirretään johonkin toiseen päivään!!tuntuu kuin minussa roikuttaisiin...miten päästä eroon??ajattelen kaikista edellä mainituista asioista hieman eritavalla!!

No jos kokeilet kysyä vaikka, että tajuaako tämä rouva, että nyt tämä alkaa mennä jo hieman ahdistavaksi, tämä jatkuva soittelu ja tällainen ympärillä hyysäys, että nimppari juhlatkin järjestettäisiin teidän aikataulun mukaan, eikä heidän omiensa. Jos ei tajua, niin sitten kai se on vain katkaistava yhteys, jos menee liian tungettelevaksi.

Sanat mahdollisimman suoriksi ja selkeiksi, niin ettei tulkinnanvaraa jää.

Uusimmat

Yhteistyössä