M
"mustikka"
Vieras
Kärsin..no, melko pahankinasteisista luottamusongelmista. Asiaan sen kummemmin syventymättä; isä jätti, kun olin 10. Siitä seurasi teini-ikäisestä lähtien huomionhakuisuutta suunnilleen joka ikiseltä miespuoliselta, joka vain puhuikin minulle, ja vietin melko rankan nuoruuden. Välillä myös ei niin hyvien ja mukavien miesten kanssa.
Nyt sitten, kun olen sen sielunkumppanini löytänyt, minussa on herännyt melkeinpä sairaalloinen mustasukkaisuus. Olemme yhdessä olleet jo muutaman vuoden, ja minua on alkanut pelottaa, että tukahdutan mieheni täysin..
Mitä voisin tehdä? Miten pääsen eroon niistä typeristä ajatuksista, jotka kömpivät esiin heti, kun mies on muualla kuin kotona? Tämä syö meitä kumpaakin.
Asiallisia vastauksia, kiitos...
Nyt sitten, kun olen sen sielunkumppanini löytänyt, minussa on herännyt melkeinpä sairaalloinen mustasukkaisuus. Olemme yhdessä olleet jo muutaman vuoden, ja minua on alkanut pelottaa, että tukahdutan mieheni täysin..
Mitä voisin tehdä? Miten pääsen eroon niistä typeristä ajatuksista, jotka kömpivät esiin heti, kun mies on muualla kuin kotona? Tämä syö meitä kumpaakin.
Asiallisia vastauksia, kiitos...