Miten päästä raastavasta kaipauksen tunteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen elänyt jo vuosia ilman kumppania. Minulla on työ, yksi lapsi, runsaasti ystäviä ja erittäin runsaasti monipuolisia harrastuksia. Olen saavuttanut elämässäni isojakin asioita, mutta mikään, oikein mikään niistä (paitsi lapseni) ei tunnu oikein miltään, koska tunnen niin raastavaa kaipausta koko ajan. Teen sitten mitä hyvänsä. Miten päästä siitä eroon? Sopivaa kumppania ei vain ole löytynyt, enkä laske sen varaan, että enää löytyisikään. Uskoon tuloa älkää ehdottako, ei siihen uskoon niin vain "tulla". Muuten henkisiäkin harrastuksia on.

Mies ei kuitenkaan taitaisi täyttää tyhjiötä. Jotain suhde miehen kanssa tietysti antaa - joskus paljonkin, mutta useimmiten naiset joutuvat tyydyttämään sosiaalisia tarpeitaan muualla, eli lähinnä naisystävien kanssa.

Mies ei kuitenkaan taitaisi täyttää tyhjiötä. Jotain suhde miehen kanssa tietysti antaa - joskus paljonkin, mutta useimmiten naiset joutuvat tyydyttämään sosiaalisia tarpeitaan muualla, eli lähinnä naisystävien kanssa.

Ystäviä on tarpeeksi, sekä miehiä että naisia, en ainakaan tietoisesti kaipaa lisää, päinvastoin vaikea löytää aikaa nähdä kaikkia.

Ystäviä on tarpeeksi, sekä miehiä että naisia, en ainakaan tietoisesti kaipaa lisää, päinvastoin vaikea löytää aikaa nähdä kaikkia.

ap tässä vielä, en edes ole ylettömän sosiaalinen, ainakin välillä tarvitsen runsaasti omaa rauhaa. ei tämä ole sosiaalisuuden kaipuuta, vaan tulee jostain syvältä ja tuntuu sydämessä. Sydäntä ikään kuin polttaa ja pakottaa.

No eipä ole tullut vastauksia ketjuun kuin tuo yksi. Hänellekin vielä lisäisin, että ei minulla ole ainakaan mitään ulkoista oiretta tästä "tyhjiöstä". En juo, polta, mässää, käytä mitään lääkkeitä, pelaa, shoppaa, harrasta irtosuhteita, ole hurahtanut mihinkään asiaan tms.