Miten paha juttu mielestänne/kertoisitteko minuna siskolleni? Siskon mies piti baarissa sylissään jotain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis oikeasti ihmisistä tuo ok, eikä näkisi tarpeelliseksi kertoa??
Mä kertoisin ehdottomasti, ja toivoisin että minulle kerrottaisiin, minusta parisuhteessa elävän ihmisen normaalia ja viatonta käytöstä ei ole tuollainen.

Onhan näitä kertojia, jotka näkevät tilanteissa, mitä haluavat nähdä tai luulevat näkevänsä. Mielestäni vaikuttaa ihan viattomalta jutskalta, joka jäänyt siihen. Kannaattaako aiheuttaa ainakaan siskolle mielipahaa? Äijälle vois vaikka joskus sanoa, että näin mitä näin.

Itse olen istunut monasti baarissa miespuolisen työkaverin tai tutun sylissä ja ihan vaan siksi, että on niin läheiset ja lämpimät välit ja ei ole ollut vapaata tuolia perseen alle. Poskipusutkin on joskus annettu ja siitä on seksi ollut kaukana.

Mä en kertois. Aika normaalia touhua kavereiden kesken meidän porukassa. Ollaan tosin nuoria. En sitten tiedä miten 30v+ ikäisillä on tapana.

Me ollaan miehen kanssakin sovittu et tanssia saa lähekkäin ja pussata saa kun ei mitään kielareita ja kylhän sitä nyt sylissäkin voi istua. Sillain huumorinpilkkeellä ja ystävyydellä. Ei tulis mieleenkään että noi on jotain rakastuneiden juttuja vaan tai johtais sänkypuuhiin. Ihan viatonta.

Aika erikoiselta tuntuu näin yli 40 v ikäisestä, mutta toisaalta ei tuollainen välittömyys paha olisi meidän ikäisilläkään. Mielestäni nuo on luonnekysymyksiä. Eli jos on erittäin hillitty ja sisäänpäin kääntynyt luonne, niin olisi ihan outoa jos sellainen henkilö sitten istuskelisi jonkun sylissä ja lääppisi. Tai toisin päin: pitäisi sylissään jotakuta.

Mielestäni nuo on luonnekysymyksiä. Eli jos on erittäin hillitty ja sisäänpäin kääntynyt luonne, niin olisi ihan outoa jos sellainen henkilö sitten istuskelisi jonkun sylissä ja lääppisi. Tai toisin päin: pitäisi sylissään jotakuta.

Juu, nimenomaan näin. Mä voisin hyvin kuvitella, että exäni aikanaan olisi voinut ihan tuosta vaan pitää jotain naispuolista tuttavaansa sylissään ilman sen kummempia taka-ajatuksia. Hän oli luonteeltaan todella avoin ja tutustui helposti uusiin ihmisiin. Halaili kaikkia ystäviään jne. Sen sijaan jos nykyinen mieheni toimisi noin, niin asiassa olisi silloin meneillään jotain enemmän, hän kun on hyvin hillitty ja korrekti käytökseltään. Ei halaile ja pussaile muita kuin minua ja lapsia, edes onnitellakseen.

Mä saatan mieheni läsnäollessakin istua miespuolisen ystävän sylissä. Usein pussaillaan kun nähdään ja taas kun erotaan. Samoin katson aina silmiin kun keskustelen.

Mä en nähnyt mitään pahaa tuossa, jos siis ystäviä ovat ennestään. Sitten vähän ihmeellistä jos sinä iltana juuri tutustuneet.

Oletko varma ettei siskosi jo tiedä? Tiedätkö kuinka avoimet/salailevat välit heillä on? Minkälainen mies on kun on siskosi kanssa viihteellä, käyttäytyykö silloin yhtä avoimesti ystäviä kohtaan? Jos käyttäytyy niin silloinhan mitään ongelmaa ei ole.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja näin;22643030:
Jatkan vielä... Itse haluaisin tietää, jos mun ukko tekis tuollaista. Tulis olo, että muut on saanu naureskella selän takana, ku mä en oo yhtään tienny mitä ukko puuhaa.
Onhan tuo miehen toiminta vaimonsa nolaamista jollain tasolla.

Todella noloa! Aika kivaa naiselle kun mies julkisesti (muka viattomasti) nolaa vaimonsa ja avioliittonsa kapakkareissuillaan ja antaa ulkopuolisten ymmärtää vaikka mitä.
Vaikka mies ei koskaan menisi pidemmälle, näin tietysti puolustelee, niin noloa toimintaa. Ei kukaan voi olla eri mieltä?

Vastasin tuossa ylempänä että ehd. kertoisin ja toivoisin että minulle kerrottaisiin...

Jatkan lisää, olemme mieheni kanssa todella avoimia, illoisia ja positiivisia ihmisiä tutustutaan helposti vieraisiin ihmisiin, silti meidän parisuhteeseen ei kuulu istuskella vieraiden sylissä, ja pusutella, kaveri halaukset toki ok joten ei se siitä luonteesta ole kiinni, mielestäni enemmänkin lojaalisuudesta sitä omaa puolisoa kohtaan, arvostusta ja yhdessä tehtyjä sääntöjä, ei se tee ihmisestä sen sisäänpäinkääntyneempää vaikka ei näekkään kyseistä toimintaa ihan normaalina.

Yhteistyössä