Miten päin sikiö on mahassa, jos potkuja tulee mahan sivuille ja välillä alas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uiuiui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uiuiui

Vieras
Siis ei tule aivan ylös vatsaan vaan enimmäkseen navan kohdalle mutta vasempaan reunaan. ELi siis ei keskelle vatsaan vaan reunaan. Ja välillä tuntuu jotain taas ihan alhaalla häpyluun kohdilla. Rv:t 33. Onko se siis pää alaspäin? Vai poikittain? Iskut on kovempia tuolla navan seudulla sivulla, tuolla häpyluun kohdilla ihan mietoja.

pienokainen pää alaspäin ja selkä oikeaa kylkeen päin. potkut tuntuu navankohdalla ja ylempänä pallena kohdalla ja sitten ihan alhaalla molemmilla puolilla. Eli alhaalla kädet ilmeisesti heiluttaa ja ylempänä sit jalat.
Rv nyt 35

Mulla on ainakin ihan pää alaspäin ja navan kohdilla, siitä sivulle kovimmat liikeet. Pepun tunnen hyvin kun seilaa tuossa navan korkeudella, vähän ylempänä. Nyt 37 ja viikko sitten uä:llä varmistettu.

Mulla tuntui melko samalla tavalla liikkeet kuin aloittajalla.. Pieni oli silloin pää alaspäin ja selkä mun napaa vasten.. Toinen jalka vinksotti hassusti sivulle ja sai sillä annettua kivoja porkuja vasempaan kylkeen..

Siis ei tule aivan ylös vatsaan vaan enimmäkseen navan kohdalle mutta vasempaan reunaan. ELi siis ei keskelle vatsaan vaan reunaan. Ja välillä tuntuu jotain taas ihan alhaalla häpyluun kohdilla. Rv:t 33. Onko se siis pää alaspäin? Vai poikittain? Iskut on kovempia tuolla navan seudulla sivulla, tuolla häpyluun kohdilla ihan mietoja.

Tuossa vaiheessa ei ole mitään väliä miten päin sikiö mahassasi on.