Miten pakata vaatepaketti?

30.06.2008
706
0
16
Ajattelin laittaa lasten pieniksi jääneet vaatteet huutonettiin myyntiin, vaatepakettina. Arveluttaa vaan kun ei ole harmainta hajua että miten vaatteet kannattaa pakata... Olisiko jollain antaa hyviä vinkkejä? Ja miten vaatteet on paras postittaa, onko huutopaketti paras vaihtoehto? Kiitos jos joku viitsii auttaa aloittelevaa myyjää :flower:

mä viikkasin vaatteet siistiksi neliöksi pariin muovipussiin ja teippiä päälle niin ettei varmana hajoo ja kastu jos sattuu postipoika sitä vesilätäkköön heittelemään.. ja huutopaketti on ihan kätsy..

siis kahteen päällekäin olevaan muovipussiin.

Noin minäkin oon pakannu. Kaksi muovipussia päällekkäin ja sit kunnolla paksulla teipillä kiinni. Huutopaketti on vähän halvempi kuin normaali paketti postissa maksettuna.

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä:
Huutopaketti näyttää olevan kyllä halvempi kuin toi Ärräpaketti, ja joka kylässä ei oo Ärrää :whistle:

niin ja kaikilla ei ole printteriä joka siihen huutopakettiin tarvitaan(aatellen myyjän kannalta yleisesti)

Alkuperäinen kirjoittaja J:
Noin minäkin oon pakannu. Kaksi muovipussia päällekkäin ja sit kunnolla paksulla teipillä kiinni. Huutopaketti on vähän halvempi kuin normaali paketti postissa maksettuna.

Samoin minä. Mä laitan ekan pussin lujasti solmuun ja sitten solmupuoli edellä toisen pussiin ja taas luja solmu, jonka teippaan kiinni, ettei repsota. Sitten kierros leveää teippiä molemmin päin ympäri. On kevyt ja kestävä, turha maksaa postikuluja pakkausmateriaalin painosta.

Yhteistyössä