miten paljon laittaisitte itsenne rahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jos olisitte menossa parhaan ystävänne häihin?

olisitteko valmis laittamaan omaan ulkonäköönne enemmän rahaa kuin muihin häihin? miten paljon rahaa laittaisitte? eli siis vaatteet lähinnä ja kampaus..?

No ihan saman verran kuin mennessäni ihan kenen tahansa häihin. Jos en siis olisi kaasona tms. Mutta muuten siis ihan samanlaiset häät kuin muutkin, eihän mun tarvitse siellä huomion keskipisteenä olla.

mä ostin justiin 70 euron puvun,korkkarit ja kampaus pitää viel hankkia. Kyseessä hyvän ystävän häät. Mekon ostin kyllä enemmänkin sen takia et ois ees yksi juhlamekko

kampauksen osaan tehdä itse, mutta uuden hameen ostaisin ja ehkä myös asusteet
meikin yms. tekisin myös itse, eli uusien vaatteiden verran laittaisin rahaa menemään

Mä en käy muutenkaan kampaajalla, joten siihen en oikein osaa pistää rahaa.

Mikäli vaatekaapista ei löydy kivoja vaatteita eli siis haluan jotain uutta, niin sen maksaa mitä maksaa. Tuskin 1000e pukua kuitenkaan ostan. Lähinnä ajatus on mulla nykyään, että ostan kaunista ja istuvaa. Se saa maksaa. En tuhlaa rahaani mihinkään kompromissiin, joka jäisi kaappiin roikkumaan. Sama juttu kenkien kanssa.

Mutta jos minut häihin kutsutaan, niin kunnioitan niitä ihan samalla tavalla. Hääjuhlien luonne sitten määrää pukeutumisen tason.

Ei sen enempää kuin muihinkaan juhliin. Miehelle riittää yksi puku ja siististi leikatut hiukset. Ja hiustenleikkuun voi tarvittaessa tehdä itse koneella, vaikkakin vaimo leikkaa paremmin. Mielestäni jopa parturia paremmin.

Yhteistyössä