Miten paljon pitää uida järvessä päivittäin että kiinteytyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seuraa järvesi sinilevätiedotuksia. Kiinteytymiselläsi on kova hinta, jos ihosi alkaa oireilla.
Kehopositiivisuuden ilosanoman edistäjänä olen sitä mieltä, että kaikki mitä olet suuhusi pistänyt
on kovalla työllä hankittua. Jos haluat varastoida itseesi energiaa mahdollista ydinlaskeutumaa varten,
päätös on sinun oma. Minä luotan enemmän viisaisiin päättäjiin. Heistä erityisen paljon luotan parhaillaan
kotikaupungissani vierailevaan ihanaan Joe Bideniin.

• Haha
Reactions: Lispetti
Seuraa järvesi sinilevätiedotuksia. Kiinteytymiselläsi on kova hinta, jos ihosi alkaa oireilla.
Kehopositiivisuuden ilosanoman edistäjänä olen sitä mieltä, että kaikki mitä olet suuhusi pistänyt
on kovalla työllä hankittua. Jos haluat varastoida itseesi energiaa mahdollista ydinlaskeutumaa varten,
päätös on sinun oma. Minä luotan enemmän viisaisiin päättäjiin. Heistä erityisen paljon luotan parhaillaan
kotikaupungissani vierailevaan ihanaan Joe Bideniin.

Kehopositiivisuus on vain kiertoilmaisu sille, että on läski ja omaa heikon itsekurin, eikä ole aikeissa tehdä muuta kuin läskiytyä lisää

Viimeksi muokattu:
miten sie mittaat kilometrejä järvessä? saanko vinkkejä?
Mittaa matka maamerkkien ja karttasovelluksen avulla.

Mä uin reipasta vauhtia kilometrin 27 minuutissa uimahallissa, ja vertaan omaa suoritustani siihen, varmuuden vuoksi arvioin puoli tuntia kilsaksi. Järvessä voi olla aallokkoa mikä vähän hidastaa, mutta ei sen vauhdinkaan ole väliä, jos vaan pitää samaa tehoa yllä.

Yhteistyössä