Miten pärjäätte pahoinvoinnin kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallupoija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gallupoija

Vieras
Ihan kyselen mielenkiinnosta, kun lehdissä julkkisleidit aina hehkutta raskauden ihanuutta, kuinka on niin energinen olo ja kaikki on vaan niin ihanaa, että olenko ainoa jonka elämäntyylin pahoinvointi on laittanut ihan päälaelleen? Ei sikäli, etteikö sitä kestäisi, koska vauva on ollut toiveissa jo pitkään, eikä sitä alulle helposti saatu.

Olen liikkunut aina paljon, väh. 3 kertaa viikossa jumppaa tms. lisäksi duunin lisäksi istun esrilaisissa luottamustehtävissä. Nyt jokainen päivä tässä alkuraskaudessa on yhtä lusimista, odottaa vain sitä, että pääsee nukkumaan, koska silloin pahoinvointia ei tunne. Turpoaminen on väistämätöntä, koska pakko on syödä koko ajan jotain, jotta edes jotenkin pysyy kuosissa ja sitten vielä huolena se pelko, että onko masussa kaikki hyvin..

Miten itse selviätte henkisesti ja fyysisesti raskauden aiheuttamista muutoksista. Miten raskaus on muuttanut arkeasi?
 

Yhteistyössä