H
Hämmentynyt
Vieras
Miten pian eron jälkeen voi oikein yrittää uutta suhdetta? Yritän selittää tilanteen lyhyesti: mies ja minä seurustelimme n. 10 vuotta sitten ja tapailimme säännöllisesti usean vuoden ajan. Molemmat olivat silloin tahoillaan varattuja, ei mikään kaunis tarina kummallekaan, mutta tunteet veivät silloin aika kovaa. Sittemmin olen itse eronnut ja ero on jo käsitelty läpi ja olisin valmis uuteen suhteeseen toden teolla. Tämän kyseisen miehen kanssa pidettiin säännöllisesti yhteyttä ihan sen takia, että meistä oli tullut ystäviä, säännöllistä seksisuhdetta ei ole ollut enää pariin vuoteen. Ns. seurustelusuhdetta en enää odottanut, koska hän oli tahollaan edelleen varattu ja vaikutti siltä, että tämä tilanne jatkuu edelleen.
No, nyt viime syksynä tämä kyseinen mies sitten kuitenkin erosi avokistaan ja on sitten tässä prosessoinut eroa läpi jonkun aikaa. Hän tuntuu kestävän yksinäisyyttä aika huonosti ja haluaisi ehdottomasti alkaa nyt seurustelemaan minun kanssani. Itse olen ollut vähän sitä mieltä, että hänellä haavat ovat ihan liian auki uuteen yritykseen vielä. Olenko vain hätäpäissään muistettu tuttu ja turvallinen vaihtoehto vai voisinko olla oikein todellinen vaihtoehto? Kuitenkin meillä siis ystävyys ja myös kemia pelaisivat ihan loistavasti. Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Onko liian varhaista? Pitäisikö vain odottaa ja katsoa myöhemmin? Myös miehet, please, kommentoikaa?!
No, nyt viime syksynä tämä kyseinen mies sitten kuitenkin erosi avokistaan ja on sitten tässä prosessoinut eroa läpi jonkun aikaa. Hän tuntuu kestävän yksinäisyyttä aika huonosti ja haluaisi ehdottomasti alkaa nyt seurustelemaan minun kanssani. Itse olen ollut vähän sitä mieltä, että hänellä haavat ovat ihan liian auki uuteen yritykseen vielä. Olenko vain hätäpäissään muistettu tuttu ja turvallinen vaihtoehto vai voisinko olla oikein todellinen vaihtoehto? Kuitenkin meillä siis ystävyys ja myös kemia pelaisivat ihan loistavasti. Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Onko liian varhaista? Pitäisikö vain odottaa ja katsoa myöhemmin? Myös miehet, please, kommentoikaa?!