Miten pienten lasten äiti voi olla näin vastuuton??? :-O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies jahtasi naista hurjaa ylinopeutta moottoritiellä
11.9.2009 8:32
A A STT

Lahti. Kiista lapsesta aiheutti vaarallisen kilpa-ajon Heinolan ja Lahden välisellä moottoritiellä torstai-iltana. Päijät-Hämeen poliisin mukaan 28-vuotias heinolalainen mies jahtasi 22-vuotiasta heinolalaista naista ajamalla hurjaa ylinopeutta. Hän yritti myös saada naisen pysähtymään törmäilemällä tämän autoon. Naisen kyydissä oli lapsia.

Poliisin mukaan naisen nopeus nousi korkeimmillaan jopa 200 kilometriin tunnissa ja miehen 170:een. Molemmat ajoivat niin kovaa kuin autot kulkivat.

Poliisi pysäytti autot Lahdessa Ahtialan kohdalla. Miehen auton keula vaurioitui ajon aikana. Naisen auto säästyi pahemmilta kolhuilta. Mieskuljettajan oli ajo-oikeudeton.

no mutta mistä sitä tietää mitä siinä on tapahtunut?!

jos mua jahtais joku hullu takaa ja uhkais tappaa mun lapset niin kyllä mä ajaisin autolla karkuun niin kovaa kun pääsisin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
No voi....
Tosiaan kun ei tiedä taustoja niin vaikee mennä sanoo oikeen juuta tai jaata.

Toivottavasti ei ole ketään tuttuja :|

Varmasti ovat jonkun plussalaisen tuttuja, jollei jopa joku plussalainen:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos mies on tyyliä "mä tapan teidät kaikki, kun saan kiinni" ja nainen tuntee miestä tarpeeksi uskoakseen, niin kai siinä sitten hän on valinnut tuon tien.

Tää tuli mullekin mieleen. TÖRMÄILEE tahallaan autoon lähes 200 kilometrin tuntivauhdiossa?????Tuskin mies on edes ajoluvaton ihan syyttä. Olisko jostain lukitusta paikasta vapailla?

Onpas köyhiä autoja jossei tuon kovempaa kulje.. (elkää vetäkö palkokasvia klyyvariin), mutta ei kyllä ole ollut ihan kaikki kotona miehelläkään. Tai jos kaikki onkin ollut kotona, ja mitään ei ole tullut mukaan.

Vieras, joka sanoit että lapset huostaan ja järkkyä, niin mitä jos äiti yritti paeta väkivaltaista miestään, joka olisi satuttanut lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Onpas köyhiä autoja jossei tuon kovempaa kulje.. (elkää vetäkö palkokasvia klyyvariin), mutta ei kyllä ole ollut ihan kaikki kotona miehelläkään. Tai jos kaikki onkin ollut kotona, ja mitään ei ole tullut mukaan.

Vieras, joka sanoit että lapset huostaan ja järkkyä, niin mitä jos äiti yritti paeta väkivaltaista miestään, joka olisi satuttanut lapsia?

Mistäs tiedät että oli petaali konehuoneen puolella?

Alkuperäinen kirjoittaja herraisä:
Kyllä minä pistäisin menemään niin lujaa kuin autosta lähtee ja ajotaidot riittävät, jos ukko yrittäisi törmätä minun autooni!

Samoin. Silloin on todennäköisesti valmis tappamaan tai niin sekaisin, että tappaa, oli valmis tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten joku voi tehdä tuollaisen idiootin kanssa lapsia?

vaan kun ihmiset muuttuvat. Voi tulla mielenterveysongelmia tai saada vamman päähänsä ja koskaan ei palaudu normaaliksi jne. Älä ole noin naiivi.

Yhteistyössä