Miten piristän parisuhdetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamaria

Vieras
Haluaisin näyttää miehelleni, että todella rakastan häntä, haluan häntä ja arvostan häntä.

Haluaisin kovasti passata häntä, helliä häntä ja hoivata. Tiedän, että hänellä on kova stressi töistä ja toimeentulosta ja haluan helpottaa sitä. Hän kärsii migreeneistäkin..

En kuitenkaan halua passata häntä pilalle, joten useimmiten jätän suurieleiset hemmottelut tekemättä, vaikka kuinka mieli tekisi. Toisaalta taustalla on myös kapinallinen asenne "ei kukaan minua kuitenkaan koskaan hemmottele, miksi minun pitäisi ukkokin passata?!" minulla on siis aika ristiriitaisia ajatuksia asiasta.

nyt olen päättänyt, että p.askat siitä! ei elämässä mitään saa jos ei annakaan. siispä: vinkkejä miten hemmottelen miestäni?

myös jotain muuta kuin seksuaalista hemmottelua olisi hakusessa, mutta käyhän nekin...

Meillä oli eilen kiva hemmottelu ilta.. Mies tuli töistä ja sen piti mennä käymään kotonaan. Sillä aikaa mä laitoin pojan nukkuu ja lämmitin saunan. Tein miehelle täksi päiväksi eväät valmiiksi, että se saa olla illan ihan vaan mun kanssa. Sit ku se tuli niin mentiin saunaan ja kaytiin yhessä suihkussa...hmm.. Poika heräs niin mieheni halus laittaa sen uudelleen nukkuu ja sit katsottiin vierekkäin telkkarii. Kuulostaa aika yksinkertaiselta, mutta meillä oli ihanaa ku saatiin olla kahdestaan!!!

Mulle tuli heti mieleen ajatus, että miksi et keksisi jotakin hemmottelua, josta olisi myös iloa itsellesikin. Tarkoitan jotakin yhteistä kivaa.

Meillä ainakin tuommoisia hetkiä ovat esim toisen hierominen (vuorotellen), sohvalla kynttilänvalossa yhdessä löhöily ja nautiskelu lasten nukkumaan menon jälkeen, esim viiniä juoden ja jutellen. Yhteiset elokuvaillat herkutellen, ruoanlaitto yhdessä. Pelit esim joku kiva parisuhdepeli. Makuuhuoneen puolella myöskin esim hierontaa, huippua on ainakin poisnuoltava hierontavoide, vartalosuklaa jne...

En nyt ole varma millaista hemmottelua haet, mutta nämähän ovat oikeastaan asioita, joita on kiva tehdä yhdessä parisuhteen hoitamiseksi. Usein meillä myös niin, että toinen laittaa valmiiksi osan asioista ja toinen taas osan eli ei jää vain yhdelle nuo valmistelut. Eli jos minä laitan naposteltavaa tarjolle, mies esim sytyttää tulen takkaan.

P.S. tie miehen sydämeen käy vatsan kautta;-)

Normaalia hemmottelua lienee puolin ja toisin hyvän ruuan laittaminen ja siitä nauttiminen.
Joskus tekee tehdä jotain erikoista, joten sitä järjestän.... Olemme menossa kahdestaan lokakuun puolessa välissä Riikaan kolmeksi yöksi.... :whistle: Luulen, että saamme molemmat taas piristystä aikaan..... :p Hyvää ruokaa, juomaa, rauhallista oloa.........eikä kukaan ole höpöttämässä viesressä, että äiti,äiti,äiti,isi,isi,isi....

Yhteistyössä