Miten pitäisi reagoida? Tupakka ja viisi vuotias lapsi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höpsö äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23815935]Mistä näitä idiootteja sikiää,näitä jotka tulevat JOKA AINOAAN ketjuun ja asiaan liittyen kommentoimaan että "olisit miettinyt silloin,haahaa,turha valittaa!".
Miten se jossittelu ja voivottelu tilannetta parantaa?
Ei yhtään mitenkään.
Se ei paranna mitään muuta kuin sinun surkeaa oloasi,kun pääset pätemään näinkin naurettavassa asiassa.[/QUOTE]

Mitä idioottia on tosiasioiden sanomisessa ääneen? Luuletko että vanhempien esimerkillä ei ole mitään merkitystä? Ai niin... itse tietysti poltat vaikka kohta tulet tänne kirjoittamaan että et muuten polta...

Mä ite tupakoin, mut en tiedä onko sillä siihen vaikutusta että mun vanhemmat poltti (kumpikaan ei polta enää). Teininä sitä vaan oli kiva kokeilla.. ja kokeilla ja kokeilla ja naps olin koukussa. En mä koskaan tietoisesti ole ajatellut että siks poltan kun vanhemmat polttaa. Moni mun kavereista polttaa, ja joidenkin vanhemmat polttavat, joidenkin ei.

En mä muista olenko kysellyt lapsena vanhemmilta tupakoinnista. Joskus 7-vuotiaana pelkäsin hysteerisesti että äiti kuolee tupakkaan (vanhemmat oli just sillon eronneet, pelkäsin ehkä että menetän toisenkin vanhemman, pelkäsin myös että äiti jää auton alle ja kuolee) eli kai mä tiesin että siihen voi kuolla.

Itse haluan lopettaa kun on tekopyhää selittää lapselle että tupakka on vaarallista ja itse samalla polttaa. Mutten tiedä vaikuttaako se siihen alkaako hän joskus tupakoimaan.

Mun vanhemmat tosiaan ovat kumpikin lopettaneet muttei se vaikuta mun lopettamiseen.

Yhteistyössä