miten pitäisi tulkita miehen käytös?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Toivova"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Toivova"

Vieras
Eli meillä on kaksi lasta,mies ilmoitti toista odottaessa että haluaa sterilisaation,asiasta keskusteltiin vakavasti koska minä haluaisin lisää lapsia kuitenkin ja päädyttiin ratkaisuun että jos 5 vuoden kuluttua hänestä tuntuu edelleen samalta niin hän menee toimenpiteeseen.Nuorin lapsista on nyt 8kk ( teimme ensimmäistä lasta melkein 2 vuotta,toinen sai tulla vaikka heti perään ja esikoinen oli 2 v ja 2 kk kun toinen syntyi ).Meillä ei ole ollut mitään ehkäisyä käytössä ( minä en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä enkä tietysti mitään muutakaan ehkäisyä halua kun toivoisin vielä josjus saavani lisää lapsia ) ja mies aina välillä sanoo pelkäävänsä että tulen raskaaksi ja välillä taas naureskellen heittää että saa kohta rakentaa tripla vaunut..mitä pitäisi ajatelle??haluaako vai eikö halua lisää lapsia?

Miksi et kysy häneltä?

Minusta tuo ei ole järkevää, leikkiä tuollaista eiehkäisyleikkiä, jos mies on aiemmin sanonut haluavansa sterilisaation. Joko sen hankkii tai sitten pitää hankkia se ehkäisy.

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="Toivova";29125562]Siis olen kysynyt ja vastaus on olut vaihdellen tuo pelkään raskautta tai sitten vitsailee tripla rattaista.[/QUOTE]

No sano sille, ettei kelpaa tollaneuuta pitää senkin alkaa asiasta ottamaan. Joko yritätte vauvaa tai ehkäisy.

[QUOTE="Toivova";29125580]Kiitos Peyote...Yritän ottaa asian puheeksi![/QUOTE]

:D Että Peyote sit selvitti sun elämäntilanteen? Tarvitaanko joku palstalta sanomaan mitä pitää tehdä? Et itse hoksaa tuollaista yksinkertaista asiaa? Hoh hoijaa...

Ei Peyote selvittänyt mitään elämäntilannetta vaan antoi neuvon,olen tottakai itekin miettinyt että asiasta pitää puhua mutta jotenkin sitä haluaisi puhua myös muiden kanssa ja kuulla mielipiteitä mitenhän tuo mies suhtautuu kun sitä ite kuitenkin toivoo saavansa lisää lapsia.

Ikinä ei kannata tulkita toisten käyttäytymistä. Toisinaan kysyn mieheltä, että tarkoititko x vai y ja mennyt liki tosi pieleen joka kerta. Esim. minusta mies vaikuttaa surulliselta ja hän miettiikin syvällisesti jotain peliä.

Pakko sanoa, että kyllä minustakin on aika hassua, että kysyt tuntemattomilta ihmisiltä miten SINUN miestäsi pitäisi tulkita??? Miksi ette keskustele asiasta? Teillä on jo kaksi lasta, etkä vieläkään ymmärrä miestäsi, että mitä hän tarkoittaa tai ajattelee? Kummallinen tilanne.

Onko ihme että ihmiset eroavat koko ajan, kun ei vaivauduta edes puhumaan toiselle! Tottakai palstalta voi kysyä neuvoa, mutta ymmärrän enemmän jos kysellään neuvoa jostain miesasiasta, kun mies on vielä tuntematon tai uusi tuttavuus.Mutta että omasta miehestä et tiedä haluaako hän lasta vai ei, aika outoa? Eikö muiden mielestä ole outoa????

Ikinä ei kannata tulkita toisten käyttäytymistä. Toisinaan kysyn mieheltä, että tarkoititko x vai y ja mennyt liki tosi pieleen joka kerta. Esim. minusta mies vaikuttaa surulliselta ja hän miettiikin syvällisesti jotain peliä.

Sama! :) Turhaa yrittää analysoida, helpommalla pääsee, kun kysyy ihan suoraan mitä toinen meinaa. Me ollaan niin erilaisia, miehet ja naiset keskenään.

Yhteistyössä