Miten pitkään tää morkkis voi kestää...? Join kännit yli viikko sitten!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolo

Vieras
Seuraavana päivänä ei ollut edes pahaa krapulaa, heräsin pitkän illan päälle yhdeksän aikaan aamulla suht virkeänä. Kaikki tuntui silloin olevan ihan hyvin, vähän harmitti että olin juoruillut yhdestä ystävästä illan aikana toiselle. Mutta sitten pikkuhiljaa pitkin viime viikkoa on vaan koko ajan muistunut mieleen asioita joista auoin päätäni seurueelle jossa olin. Mukana oli siis iso porukka ystäviä, joita harvoin tapaan. Asioita tulee mieleen koko ajan lisää, joku asia muistuttaa mnua jostain ja mietin että taisinpa tästäkin jorista jotain turhaa ja noloa, jopa loukkaavaa ystäville. Mietin jo että tekeekö muisti mulle kunnolla tepposet, miten olen voinut puhua niin paljon kaikenlaista yhden illan aikana! Olen varmaan ollut äänessä ihan koko ajan!

Käsittämätöntä miten voi ihmisestä kuoriutua imbesilli muutaman viinilasillisen jälkeen, ja vielä muistikin menee osittain! Muistan siis selvästi illan tapahtumat, mutta en sitä mitä kaikkea ja kenelle olen puhunut.

Olisiko se vielä nolompaa laittaa vaikka facebookissa viesti kaikille mukana olleille ja pahoitella huonoa kännikäytöstä, vai pitäisikö vaan antaa asian olla ja ajatella että muutkin olivat kännissä eivätkä ehkä sen kummemmin muistele tuota iltaa...?

Yhteistyössä