Miten puette lapsenne kerhoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerhoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kerhoilija

Vieras
Onko teillä erikseen kerhovaatteita? Millaisia suosit tai mitä lapsenne haluaa pukea?

Meidän kerhossa jotenkin tuntuu, että jos lapsille ei ole päällä parasta niin ainakin toiseksi parasta, mielellään jotain merkkivaatetta, paitsi niillä joilla on aitoa retroa.

Ja sitten kun maalataan ja askarrellaan (tänään tehtiin isänpäiväkortteja) niin mammojen suurin huoli on se että likaantuko se miiändain nuttu vai eikö.

Mun lapsilla oli päällä sitä toiseksi parasta :). Eli siistiä ja kaunista arkivaatetta, ei kulahtanutta tai vanhaa vaan uudempaa. Kuitenkin sellaista, mikä ei pesua pelkää, eli ihan trikoota, farkkua, yms.

sitä samaa henkkamaukkaa mitä muutenkin pidetään.

Mä kun olen ostanut muutaman me&i:n yms ja pettynyt todella suuresti.
Esimerkkejä: pyjamassa oli eri väriset lahkeet, sininen ja punainen. Punainen kutistui pesussa 5 cm, sininen ei...
SUURIN pettymys on ollut se 40 EURON molo-paita, jonka flikka välttämättä halusi. meinasin, että kyläl ny yhden voi ostaa, ja olikin tosi kiva, siinä on vaaleansinisellä pohjalla jalokiviä. Ihan taatusti olen pessyt sen oikeassa lämpötilassa ja vain vaaleitten kanssa, mutta se ei enää ole semmoinen kirkas vaalean sininen vaan HARMAA. (Syykin siihe on melko selvä, siinä on 10% elastaania ja se tunnetusti imee kaikki värit itseensä. Toisin sanoen lapsen vaatteeksi kelvoton.)

no meillä ei muuta juurikaan oo kun sitä meandia, småfolkia, marimekkoa ym. merkkivaatetta ja niissä muksut on kerhossa/eskarissakin.ei meidän elämä lopu jos siihen meandin paitaan tulee maalia tms. käyttämistä varten mä ne oon ostanu enkä ihastelemista varten. just tänään katoin et pojalla marimekon paitaan, joka sillä oli eskarissa, on tullu reikä- mitälie tehny.mutta mitä pienistä, uutta putkeen vaan.