miten puhuisit tästä miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiuhti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiuhti"

Vieras
ollaan oltu nyt viisi vuotta yhdessä, ja asutaan yhdessä. koko meidän parisuhteen aikana on musta tuntunut ettei seksi ole sitä mitä haluaisin. seksiä onkin ollut harvakseltaan, noin kerran viikossa. hellyyttä ja haleja ja pusuja on kuitnekin todella paljon, ja rakastan kyllä miestäni.

ongelma on siinä että seksi ei toimi, enkä tiedä miten puhua siitä. olen aina halunnut tuntea itseni haluttavaksi jotta innostuisin, ja siksi toivonkin mieheni olevan alotteellinen. haluaisin tulla "otetuksi", ja haluaisin hänen olevan melko päällekäyvä. en kuitnekaan ole laiska sängyssä, vaan innostuttuani kyllä pidän huolen että kumppanini nauttii seksistä.

eilen kun pussailimme sängyllämme, mieheni otti myös asian puheeksi. hän toivoisi myös että olisin päällekäyvempi. kerroin sitten että itse en kiihotu asetelmasta jossa joudun suoraan pyytämään seksiä, tai olemaan aggressiivinen jotta saan miehen haluamaan itseäni. mies sanoi ettei itsekään pidä siitä että joutuu olemaan se joka lähestyy.

miten tällaisen ongelman voi ratkaista? kumpikin kiihottuu siitä että toinen lähestyy itseä, ja kummankin mielestä on epäkiihottavaa olla itse päällekäyvempi :D

itse kyl tykkään olla viehättävä mieheni edessä, huolehdin itsestäni ja kropastani, sekä panostan mielelläni esim uusiin seksikkäisiin alusvaatteisiin. tykkään myös "antaa ymmärtää" mutta en vaan näe kiihottavana tilannetta jossa tämän lisäksi joudun suorastaan käymään mieheni päälle.

äh.

Jos sovitte että joka toinen viikko sä käsket miehen naimaan sulta tajun kankaalta ja joka toinen viikko mies käskee sua? :D

Tällöin on taatusti kiihottavasta asetelmasta lähtevää seksiä luvassa joka toinen viikko :)

Yhteistyössä