Miten pukeutua paikallisradion työpaikka haastatteluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "As if"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"As if"

Vieras
Olen huomenna menossa työhaastatteluun ja vaatekomerosta löytyy vain pari paria farkkuja ja kulahtaneita t-paitoja. Mietein jos kävisin kaupoilla tuossa puolen tunnin päästä ja ostaisin jonkun uuden paidan tai vastaavaa haastattelua varten. En kuitenkaan ole koskaan päässyt henk. koht haastatteluun asti kun olen hakenut jonnekin töihin, eli minkälaiset vaatteet olisivat hyvät?

Kauluspaita ja suorat housut + joku ei liian persoonallinen koru on ihan hyvä asu. Riippuu toki, millaiseen työhön haet. Radiojuontaja nuoriso-ohjelmassa voi varmasti pukeutua persoonallisemminkin.

varmaan ite laittaisin farkut ja jonkun tunikan tms... en usko, että ne ihan vaatii kauluspaitaa ja suoria housuja haastatteluun.. kunhan on siistit, silitetyt ja puhtaat vaatteet :)

Sellainen siisti asukokonaisuus jossa tunnet olosi miellyttäväksi. Positiivisella mielellä ja muista hyvä katsekontakti, reipas mutta asiallinen asenne, ni jo on kumma jos ei paikka irtoa!

[QUOTE="neiti";22884667]Kauluspaita ja suorat housut + joku ei liian persoonallinen koru on ihan hyvä asu. Riippuu toki, millaiseen työhön haet. Radiojuontaja nuoriso-ohjelmassa voi varmasti pukeutua persoonallisemminkin.[/QUOTE]

Tuo kauluspaita kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Ei se varmaan suuri rikos ole jos laitan farkut sen kanssa?

Ja paikka jota haen on enemmänkin radiomainonta puolella, mutta kyllä siihen juontoakin kuuluu jonkun verran.

[QUOTE="eee";22884778]Toivottavasti työhösi ei ainakaan kirjallista tekstin tuottamista sisälly, sen verran karmeita oikeinkirjotusvirheitä tekstisi vilisee.[/QUOTE]

Anteeksi jos loukkasin sinua verisesti kirjoitusvirheilläni. Minulla on todettu vaikea lukihäiriö, joten oikeinkirjoitus on haastavaa.

Yhteistyössä