Miten pystyn paikkamaan sanomisiani, vai pitäisikö vaan olla hiljaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarmoerkale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tarmoerkale

Jäsen
09.04.2007
929
1
16
Naapurin rouva kertoi tulleensa kaupungilta. Niin mekin, joten tietysti kyseäisin ihan jotakin sanoakseni, että missäs pyörähdit. Hän vastasi, että kävi verotoimistossa ja äitipolilla.

Minä sitten, että ai jaa, siis äitipolilla? Asiahan ei mulle kuulu, mutta oletko raskaana?

Täti siihen, että juu... ollaan sitä raskaana tässä...

Ja minä sitten, että mahtava juttu, onnea! Koska sait tietää?

Hän sitten sanoi, että laskettu aika on lokakuun 9.päivä. :o

Hiukan tukevahko tuo naapurintäti :ashamed:

Voi paska että olen taas nolo *teippaa pään umpeen*

Vaikuttiko siltä, että naapuri jotenkin vaivaantui asiasta? Kai hän itsekin tietää, että tukevahkon ihmisen viikkoja ei ulkopuolinen osaa arvata, kun ei se onnistu varmaksi laihoiltakaan. Mitäs tuosta, sanon minä. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Èihän se noin päin niin paha ole... :whistle:

No joo, on siitäkin kokemusta, kun mies kyseli yhdeltä tutulta naiselta kaupassa, että koskas se teidän vauva syntyy, ei taida enää kauaa mennä...

Ja nainen vastasi, että joo, se on kahden kuukauden ikäinen ja miehen kanssa kotona :laugh:

No, se oli huumorintajuinen täti ja nauroi itsekin sille, että mies ei ollut eka joka ihmettelee.

:D Sellasta sattuu... Muistan ikäni ku mun kaverin miehen täti(oliko tarpeeks hankalasti sanottu? ) kysy multa että koskas sun pienokainen syntyy.. ja mä olin että :o puol vuotta sitte... :o
Se oli niin nolo se nainen että se oli ihan hiljaa naama punasena koko loppuajan ku oltiin samassa paikassa seisomassa :D
Myöhemmin oli vielä käskeny kaverin pyytää multa anteeksi... :D minuu nauratti lähinnä :D

Juu ja mulla taas naapuri totesi kun vastasyntynyttä tytärtäni kanniskelin turvakaukalossa, että onkos teille syntynyt vauva, hän kun ei ollut tiennyt mun olleen edes raskaana...ja mulla oli kyllä aika mahtava maha pitkään ja sen verran hoikkakin olen, etten kovin pitkään pystynyt raskauttani peittämään - työpaikallakin oli lähes kaikki naisihmiset jo arvanneetkin kun asia tuli tietoon. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Èihän se noin päin niin paha ole... :whistle:

Minulle sanoi, jotain 1,5v. sitten ,eräs vanhempi täti "että koskas poika sisaruksia saa..?" Vastasin ettei ole aikomusta lisää saada ja täti siihen paskaisesti nauraen ja vatsaani taputtaen totesi "että älähän nyt valehtele kun näkeehän sen jo päälle päin"! :o :whistle: :D

Juu, pääsen sitten ennätystenkirjaan.. "lapsi joka ei koskaan syntynyt" ;) :laugh:

Musta ehkä ois paras, kun oisit hiljaa etkä sanois enää mitään tuosta... selittelyksi menee muuten ;)

Mullakin on käyny niin, että kyseltiin, koska vauva syntyy. Muuten hyvä, mutta enhän mä mitään raskaana ollu.. :whistle: Oli muuten vika kerta, kun käytin sitä kesämekkoa. :D (mutta lähinnä nauran silti tuolle jutulle, joten ei hätiä ;) )

Jep, meillä esikosta naapuri: mistäs te ootte vauvan hankkinut?? -tilattiin postimyynnistä.. olivat illalla kuunnelleet jotta vauvan itkua tuntus kuuluvan, meillä on varmaan vieraita, kun enhän mä ollu raskaana.. seuraavana päivänä olivat hokassu jotta autossa on vauva kaukalo.. maha oli valtava..
Tokasta naapurin emäntä: ei taida olla enää montaa hetkeä syntymään? -no toivottavasti on kun viikkoja on vasta 25 kasassa.. joo, maha oli tästäkin valtava..

Mun yks tuttava kertoi noin 1,5kk ennen laskettua aikaa olevansa raskaana. Vähän ihmettelin että kuulinko ajan oikein, mutta ei se raskaus vaan sieltä läskin seasta näy. Saipahan hyvin salattua =)

Yhteistyössä