Miten pyytää miestä treffeille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis kyseessä uusi tuttavuus, ohimennen nähty kyllä parin viime vuoden aikana, tämä kyseinen mies työskentelee ovimiehenä eräässä tämän kaupungin ravintolassa. Olemme fb-kavereita tätänykyä mutta mies ei siellä juurikaan käy eikä kirjoittele päivityksiä. Voisin sitä kautta tietenkin jotain viestiä laittaa, mutta miten ja mitä? Kysynkö suoraan vaikkapa kahville tai leffaan? APUA, olen niin onneton näissä kun vuosikausia ollut yksin ja tuo mies on muuten n. 45 v. Itse 10 v nuorempi olen. Kuitenkin olen ollut aistivinani pientä kiinnostusta minun suuntaan, mutta ei hänkään saa ilmeisesti aikaiseksi pyytää treffeille. :)

FB vois olla aika neutraali paikka kysyä. Laita yksityisviesti ja kysele vaikka olisiko hän innostunut lähtemään joku kerta kahville tai elokuviin jne.

Tässä joutuu sitten varmaan jonkun aikaa jännäämään jos hän ei FB:tä käytä aktiivisesti mutta itse pitäisin sitä neutraalimpana kuin esim. puhelinnumeron onkimista jostain... :D Mutta täähän nyt on ihan miten kukin haluaa, joku taas voi olla hyvinkin otettu kun toinen näkee vaivaa ottaakseen yhteyttä ja joku muu taas kokee sen ahdistavana stalkkauksena.

ei ole hänen puhelinnumeroaan mutta tiedän että se on salainen :D olen siis urkkinut kyllä. :D Jospa tosiaan laittaisin fb-laatikkoon viestiä. On tää onnetonta, ja vielä tässä iässä. :D

Yhteistyössä