W
Waltteri 34
Vieras
Meillä on se tilanne, että ero taitaa tulla. Nainen, jota edelleen rakastan, sanoo, että hän aikoo heti löytää uuden miehen, töissä on kuulemma jo joku kiinnostunutkin, kun eroaa musta. Miksi mua sattuu niin kamalasti, kun ajattelen rakastamaani ihmistä jonkun toisen kanssa? Miten pääsisin eroon tuosta ajatuksesta ja mielikuvasta? Ja siitä, että se ei loukkisi tai satuttaisi mua. Itse en voisi kuvitellakaan uutta suhdetta heti tai edes sen lähempiä kontakteja toisten naisten kanssa. Olen aivan liian rikki moiseen...
Uusi mies kuulemma pääsisi mukaan rakastamani naisen elinpiirin jokaiselle alueelle, myös niille jotka hän rajasi multa pois vaikka olisin tosiaan halunnut. Tuokin tuntuu pahalta. Taidan rakastaa väärää naista, kun hän on minulle niin julma...
Uusi mies kuulemma pääsisi mukaan rakastamani naisen elinpiirin jokaiselle alueelle, myös niille jotka hän rajasi multa pois vaikka olisin tosiaan halunnut. Tuokin tuntuu pahalta. Taidan rakastaa väärää naista, kun hän on minulle niin julma...