Miten raskaus on mennyt jos alussa on ollut ylipainoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anskuli74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anskuli74

Jäsen
11.03.2009
94
0
6
Mietityttää mitenköhän tämä menee kun ylipainoa on melkein 20kg. Neljäs nyt tulossa ja täysi ylläri on. Edellisessäkin oli myös ylipainia jo alussa mutta ei näin paljoa.

Kertokaahan kokemuksista miten on mennyt painon kanssa.

anskuli&7+1

Mulla on enemmän ja 28 viikolla nyt mennään.
Sokerit ovat olleet ok niin omassa mittauksessa ku rasituksessakin. Haluan lapsen takia niitä mittailla.
Vauva on vielä normaalikokoinen. Ihan normaaleja raskausoireita mulla on ollut. Olen tosin laihtunut n. 5kg nyt raskausaikana, vaikka välillä vetelen herkkuja.

Mulla on enemmän ja 28 viikolla nyt mennään.
Sokerit ovat olleet ok niin omassa mittauksessa ku rasituksessakin. Haluan lapsen takia niitä mittailla.
Vauva on vielä normaalikokoinen. Ihan normaaleja raskausoireita mulla on ollut. Olen tosin laihtunut n. 5kg nyt raskausaikana, vaikka välillä vetelen herkkuja.

Kiitos vastauksestasi. Itsellänikin kyllä viime raskaudessa paino putosi alussa ihan kivasti.:)

Raskaus meni loistavasti. Oli energinen olo, ei mitään raskauskremppoja, ei diabetesta ja lopulta helppo synnytys.
Paino etenkin alkuraskaudessa laski pahoinvoinnin myötä, loppupeleissä painoa tuli yhteensä kuusi kiloa ja kaikki jäi synnärille. Synnytyksen jälkeen painoin vähemmän kuin ennen raskautta, vaikka en missään nimessä laihduttanut odotusaikana tietoisesti. Imetysaikana paino tippui sitten vielä lisää.

Yhteistyössä