Miten reagoisit vauvakuumeeseen ja mahdolliseen sikaflunssaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Juu ja tiedän, tätä jauhettu jo moneen kertaan, mutta silti, meillä kolme poikaa ja kuumetta olisi, 2 vuotta olen yrittänyt jarrutella, ei onnistu, ikää 35 ja edelleen jahkaan, järki sanoo ei, sydän kyllä ja nyt vaivaa tuo mahdollinen sikaflunssa, jos sen saisi raskaana ollessa....minulla nimittäin lievää astmaa, tosin lääkitys vain satunnaista. Mitä sinä siis tekisit vauvakuumeen kourissa jos lapsia jo olisi

A) unohtaisit koko jutun ja odottelisit että ikää tulee niin että asia mahdoton
b) odottelisit että sikaflunssasta tulee parempaa tietoa tai menee ohi
c) odottaisit ja ottaisit piikin ja hankkiutuisit raskaaksi
d) antaisit heti mahdollisuuden perheenlisäykselle

Please heittäkää nyt jotain ja perustelkaa, kiitos
 
Aina noita tauteja uusia tulee,eikä se tavan influenssakaan hyvä juttu raskaana olevalle ole,joten ehkä ei kannata noita tauteja miettiä,koska sit ei voi raskaaks hankkiutua koskaan...jos sitä kerran haluaa.
 
d) Ikää alkaa kuitenkin olemaan, joten musta ei pahemmin kannata enää odotella, koska riskit kasvavat koko ajan. Lisäksi sikainfluenssa ei tunnukaan olevan niin "paha"/vaarallinen kuin alun alkaen uutisoitiin. Jos vauvakuume vaivaa ja mieskin on hommassa mukana, niin helposti voit myöhemmin katua, jos jätät yrittämättä ja et vielä yhtä vauvaa saa.
 

Yhteistyössä