V
vieras
Vieras
Juu ja tiedän, tätä jauhettu jo moneen kertaan, mutta silti, meillä kolme poikaa ja kuumetta olisi, 2 vuotta olen yrittänyt jarrutella, ei onnistu, ikää 35 ja edelleen jahkaan, järki sanoo ei, sydän kyllä ja nyt vaivaa tuo mahdollinen sikaflunssa, jos sen saisi raskaana ollessa....minulla nimittäin lievää astmaa, tosin lääkitys vain satunnaista. Mitä sinä siis tekisit vauvakuumeen kourissa jos lapsia jo olisi
A) unohtaisit koko jutun ja odottelisit että ikää tulee niin että asia mahdoton
b) odottelisit että sikaflunssasta tulee parempaa tietoa tai menee ohi
c) odottaisit ja ottaisit piikin ja hankkiutuisit raskaaksi
d) antaisit heti mahdollisuuden perheenlisäykselle
Please heittäkää nyt jotain ja perustelkaa, kiitos
A) unohtaisit koko jutun ja odottelisit että ikää tulee niin että asia mahdoton
b) odottelisit että sikaflunssasta tulee parempaa tietoa tai menee ohi
c) odottaisit ja ottaisit piikin ja hankkiutuisit raskaaksi
d) antaisit heti mahdollisuuden perheenlisäykselle
Please heittäkää nyt jotain ja perustelkaa, kiitos