miten saa poistettua semmoset otsikot mitä on tänne joskus kirjotellu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
siis tajusin vasta, että ihan millä tahansa sivustolla kun on tommonen hakupalkki niin siihen ei tartte laittaa kun yks kirjain niin tulee jotain otsikoita mitä oon tänne kirjotellu. :( en halua miehen näkevän noita, millä ne saa pois?

En ole satavarma, mitä palkkia tarkoitat, mutta onko sen oikeassa reunassa nuoli alaspäin? Paina sitä, jolloin aukeavan ruudun alareunaan tulee todennäköisesti teksti "clear history" jota painamalla muisti tyhjenee. Usein yläriville jää vielä teksti, mutta klikkaa riviä hiirellä ja poista teksti kuten poistat minkä tahansa kirjaimen tai tekstin, jota olet kirjoittamassa

Voit myös ladata koneelle esim. ilmaisen CCleaner-ohjelman. Sillä voi putsata koneen ylimääräisestä ryönästä yhtä nappia painamalla, samalla poistuvat myös kaikki sivuhistoriatiedot.

En ole satavarma, mitä palkkia tarkoitat, mutta onko sen oikeassa reunassa nuoli alaspäin? Paina sitä, jolloin aukeavan ruudun alareunaan tulee todennäköisesti teksti "clear history" jota painamalla muisti tyhjenee. Usein yläriville jää vielä teksti, mutta klikkaa riviä hiirellä ja poista teksti kuten poistat minkä tahansa kirjaimen tai tekstin, jota olet kirjoittamassa

ei löydy tuommoista. :(

tarkotan esim. tota haku-palkkia tossa. siihen kun mä laitan kirjaimen a niin tulee pitkä lista otsikoita mitä olen tänne kirjottanu. sama juttu minkä tahansa sivuston haku-toiminnossa.

[QUOTE="öö";22811134]koneeltako? poista sivuhistoria[/QUOTE]

sivuhistorian osaan poistaa, samoin nuo googlehaut. mutta nää kirjotetut otsikot ei poistu mihinkään. :(

Mulla on kyllä ihan sama juttu... käytössä Mozilla ja tuohon selaimen hakuosioon kun laittaa vaikkapa 'm' niin sieltä tulee ehdotuksesk mtv3.fi vaikka se ei ole mulla kirjanmerkeissä ja olisin poistanut evästeet, kaiken sivuhistorian ja yksityisyystiedot ym. Ja mulla myös nuo kirjanmerkeissä olevat jutut tulee ehdotukses sinne mut en ymmärrä miten muutama sivu tulee vaikka ne ei oo missään ylhäällä.

Yhteistyössä