L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ylläpitoon yhteyttä, mutta nyt on se 'anna palautetta'-kohta hävinnyt toistaiseksi. Voin laittaa pyyntösi eteenpäin, mutta siinä saattaa kestää jonkin verran, koska yksittäisiä tunnuksia ei poistella vaan odotellaan enemmän poistoon samanaikaisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Miks ne pitää poistaa? Eikö sitä vaan voi poistua? Vai onko houkutus liian suuri jos tunnukset vielä olemassa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Miks ne pitää poistaa? Eikö sitä vaan voi poistua? Vai onko houkutus liian suuri jos tunnukset vielä olemassa?![]()
Nyt vaan tuntuu siltä, että haluan poistua täältä tunnuksineni päivineen.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Miks ne pitää poistaa? Eikö sitä vaan voi poistua? Vai onko houkutus liian suuri jos tunnukset vielä olemassa?![]()
Nyt vaan tuntuu siltä, että haluan poistua täältä tunnuksineni päivineen.
No miksi :|
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Lady of the lake, sinulle on yksityisviestiä!! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Suosittelen kerhoilua. Itekkin oon V..ttuuntunu monesti tähän ja kerhoilu auttaa. Välillä sit voi käydä täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Joo, totta tuokin.Mutta multa lähti eilispäivän puolella pyyntö poistaa tunnukset ja jään odottelemaan, että näin käy.
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Joo, totta tuokin.Mutta multa lähti eilispäivän puolella pyyntö poistaa tunnukset ja jään odottelemaan, että näin käy.
No höh. :| Toivottelen hyviä jatkoja sulle jo tässä vaiheessa. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:noh! älä mee minnekkään...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:noh! älä mee minnekkään...![]()
Kyllä minä oon päätökseni tehnyt. Tuossa ylempänä selitänki tuntojani.Pitää luottaa siihen omaan tunteeseensa ja kun tämä ei enää tunnu hyvältä niin sillon on parempi poistua.
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:noh! älä mee minnekkään...![]()
Kyllä minä oon päätökseni tehnyt. Tuossa ylempänä selitänki tuntojani.Pitää luottaa siihen omaan tunteeseensa ja kun tämä ei enää tunnu hyvältä niin sillon on parempi poistua.
niin totta! kiitos vielä kerran kaikesta ja kaikkee hyvää sulle! :hug: :hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Viestithän ei täältä poistu, vaikka tunnus poistetaan. Joten suosittelen pitämään taukoa jos ahdistaa. Ite olen pyytänyt poistamaan tunnuksen ja silti tämä palsta veti puoleensa.Mutta tosiaan, pidä taukoa tms. Voit hyvin jättää tunnuksen voimaan ja pitää hetken taukoa ja sitten miettiä asiaa uudelleen, koska laittamasi viestit ei tosiaan poistu täältä vaikka nimimerkki poistuisi. Ainoa asia mikä muuttuu, on se, että profiilisi on tyhjä.
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Viestithän ei täältä poistu, vaikka tunnus poistetaan. Joten suosittelen pitämään taukoa jos ahdistaa. Ite olen pyytänyt poistamaan tunnuksen ja silti tämä palsta veti puoleensa.Mutta tosiaan, pidä taukoa tms. Voit hyvin jättää tunnuksen voimaan ja pitää hetken taukoa ja sitten miettiä asiaa uudelleen, koska laittamasi viestit ei tosiaan poistu täältä vaikka nimimerkki poistuisi. Ainoa asia mikä muuttuu, on se, että profiilisi on tyhjä.
Niin, ei mulla periaatteessa viesteissäni ole mitään minkä tarviskaan kadota.Nyt vaan tuntuu tältä, haluan poistua.