Miten saada 5v uskomaan kieltoja ja sääntöjä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moonlightmom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Moonlightmom

Aktiivinen jäsen
29.09.2008
2 773
0
36
on siis pväkodissa ja siellä karannut ja nimitellyt hoitajia,heitellyt kiviä..kotona kiusaa veljiä ja uhmaa joka asiassa minua eikä usko.palaverii pidetty pvä kodissa ja päästään ls asiakkaiksi jotta saatais jotain kasvatus apua..tuntuu että ihan pulassa tuon yhden kans jos en saa sitä kuriin

yksinkertasil syy-seurauksil...esim jos heittelee kiviä ni sit myös ne kerää tai....siis joku tommonen???? Esim ittellä toimi aina ku penska kaas maiot lattialle ni se myös niitä luuttus

Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
on siis pväkodissa ja siellä karannut ja nimitellyt hoitajia,heitellyt kiviä..kotona kiusaa veljiä ja uhmaa joka asiassa minua eikä usko.palaverii pidetty pvä kodissa ja päästään ls asiakkaiksi jotta saatais jotain kasvatus apua..tuntuu että ihan pulassa tuon yhden kans jos en saa sitä kuriin

teillä on varmaan samanlainen tapaus kun meillä ja me päästiin onneksi psykologin asiakkaaksi(mun mielestä oikeampi paikka kuin ls. mutta miten vaan tykkäätte).

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:

teillä on varmaan samanlainen tapaus kun meillä ja me päästiin onneksi psykologin asiakkaaksi(mun mielestä oikeampi paikka kuin ls. mutta miten vaan tykkäätte).

poika on jo käyny psykologilöla koska on myös puheen ymmäörtämisen vaikeutta,josko sitten olis lisä käynnit paikallaan..muuten on ihana ja herttainen poika siis useimmiten..mut aika kova kiroilemaan ja uhmaa jo hoitajiakin..meilläpäin vaan pitää olla ls asiakas että saa apuja esim perheneuvolasta..ja sit saadaan ilmaset harrastuksetkin vaikka muuten ei olla toimeentulo asiakkaita..

onko sieltä psykkalta tullut mitään tietoa, ettei olisi jostain sairaudesta kyse? 5vuotiaallahan voi toki olla ihan vielä uhmaakin...johdonmukaisuus kunniaan!kun on rajat asetettu ja rangaistukset niiden rikkomisesta, niin niissä sitten pysytään.
mutta hyvä jos nyt apua saatte, vaikka aika oudolta mustakin tuntuu tuo ls tässä yhteydessä... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
onko sieltä psykkalta tullut mitään tietoa, ettei olisi jostain sairaudesta kyse? 5vuotiaallahan voi toki olla ihan vielä uhmaakin...johdonmukaisuus kunniaan!kun on rajat asetettu ja rangaistukset niiden rikkomisesta, niin niissä sitten pysytään.
mutta hyvä jos nyt apua saatte, vaikka aika oudolta mustakin tuntuu tuo ls tässä yhteydessä... :snotty:

juu täälläpäin ainoo vaihtoehto olla ls asiakas..koska perhetyö toimii ls alaisuudessa ja ei oikeutta muuten perhetyön tukeen kasvatus mielessä..psykologin mukaan poika on normi muksu.neurologille menee jatkotutkimuksiin puheen ongelman vuoksi ( 2 veljeä ovat dysfaatikkoja )

ja kaikki alkoi siis siitä ku poika karkasi pväkodista....eli nää kasvatustuen hakemiset yms jutut

Yhteistyössä