Miten saada ihastus pois mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen ollut jo parisen vuotta tulisesti ihastunut erääseen naiseen jonka aina silloin tällöin näen. Katseemme kohtaavat ja hän katsoo pitkään. Sanaakaan emme ole koskaan vaihtaneet. Tiedän ettei jutusta tulisi mitään ja olen yrittänyt tukahduttaa tunteet häntä kohtaan kuitenkaan siinä onnistumatta.
Hän on mielessäin joka päivä!

Olen ollut jo parisen vuotta tulisesti ihastunut erääseen naiseen jonka aina silloin tällöin näen. Katseemme kohtaavat ja hän katsoo pitkään. Sanaakaan emme ole koskaan vaihtaneet. Tiedän ettei jutusta tulisi mitään ja olen yrittänyt tukahduttaa tunteet häntä kohtaan kuitenkaan siinä onnistumatta.
Hän on mielessäin joka päivä!
Miksi jutusta ei tulisi mitään?

Sama ongelma, miten ihmeessä ihastuksen voi saada pois mielestä. Auttaisikohan psykologin kanssa keskustelu. Minä naisena pidempään ihastunut erääseen mieheen. Jokunen sana joskus vaihdettu.

Googlaat ja stalkkaat hänestä ihan kaiken. Iltaisin suunnittelet yhteistä elämäänne ja fantasioit petipuuhista. Lopulta,aika yllttävän pian, aivosi ovat niin piipussa tyypistä ettet enää jaksa ajatusta uhrata.

On henkilökohtaisia asioita joita toinen ei ehkä hyväksy. Myös ikäeroa liikaa
Mutta ethän sä voi tietää hyväksyykö vai ei ja onhan hänelläkin omat ongelmansa.
Ikäero on huono homma, jos toinen lähentelee alaikää ja sä lähentelet eläkeikää...paitsi jos olet Danny, sillon se on ok ja voit päästä Iltalehteen.

• Tykkää
  • Haha
Reactions: Mustakettu ja Echo
Häiritseekö sua sitten se, että ajattelet ihastustasi? Lamauttaako se sut ihan kokonaan, ettet pysty mitään tekemään? Koska jos noin, niin sitten näkisin, että asiaan pitää puuttua, koska kuvioissa lienee jo pakkomielteistä ajattelutapaa. Mutta muutoin, jos asia saa sut iloiseksi, niin ei kait siitä ihastuksesta mitään haittaa ole?

Uusimmat

Yhteistyössä