V
vieras
Vieras
meidän poika hiukan alle 4-v on tehnyt totaalisen lakon pyöräilemisessä. Ei ole koskaan ollut erityisen innostunut, mutta nyt ei polje enää yhtään. Huutaa vaan paniikissa, ettei uskalla, koska voi kaatua. Hän ei ole kaatunut pahasti ja apupyörät on, mutta pelkää silti. Ilmeisesti pelon taustalla on siskon melko raju kaatuminen tässä jokin aika sitten. Sisko kuitenkin toipui pikku tapaturmastaan muutamassa päivässä ja pyöräilee taas ihan reippaasti. Mutta pikkuveli kiljuu paniikissa, ettei uskalla, koska kaatuu. Ja auttaa ei saa eli pyörästä ei saa pitää kiinni. Onko muita keinoja kuin laittaa pyörä kokonaan varastoon?
Tänään tuli vastaan saman ikäinen leikkikaveri, joka polki reippaasti omalla pyörällään samalla kun meidän arkajalka istui mun pyörän kyydissä istuimessa. Tämä vähän mietitytti poikaa, mutta siltikään hän ei innostunut itse kokeilemaan.
Tänään tuli vastaan saman ikäinen leikkikaveri, joka polki reippaasti omalla pyörällään samalla kun meidän arkajalka istui mun pyörän kyydissä istuimessa. Tämä vähän mietitytti poikaa, mutta siltikään hän ei innostunut itse kokeilemaan.