miten saada mies innostumaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muaki väsyttää mutta..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muaki väsyttää mutta..

Vieras
..seksistä?? Seksiä ollu vajaa parin vuoden aikana vaivaiset kolme kertaa. Kyllähän sen ymmärtää että kaks pientä lasta, töissä käyminen ja rakentaminen on raskasta... mutta rupeaa niinku pikkuhiljaa loppumaan maltti tässä hommassa.... Mitä harvemmin sitä seksiä harrastaa sitä huonompaa se on ja on vaikeampi tehdä aloitetta loppujen lopuks vieraantuu koko hommasta.

[QUOTE="vieras";22415368]terapiaa? ero? kauheeta ees aatella et 2v aikana 3krt....ei oo normaalia.[/QUOTE]

ei kauheasti haluais erota. kuitenkin rakastan miestäni. ja tiedän mitä se on olla "yksin" ja äiti. ei kiitos ei enää. mies tuskin näkee et meillä olis mitään tarvetta terapiaan.

aika kauheeta :( sano miehellesi tämä asia että nyt on "nostettava kissa pöydälle". Keskustele asiallisesti ja rakentavasti - älä syyttele. KErro tarpeistasi ja siitä että parisuhteeseen kuuluu seksi.

minun mielipide on se että jos seksi ei toimi - ei suhdekaan toimi.

Eihän sen tarvitse olla seksiä? Voihan se olla muutakin toisen hyvänä pitämistä ilman penetraatiota. Kukaan ei ole niin väsynyt etteikö joskus voisi vain pussailla ja silittää toisen ihoa.

[QUOTE="vieras";22415368]terapiaa? ero? kauheeta ees aatella et 2v aikana 3krt....ei oo normaalia.[/QUOTE]

Kyllä se voi olla ihan normaalia, kun elää tuollaisessa elämäntilanteessa. Ikävää on, että se jää helposti päälle, vaikka elämä helpottuukin. Meillä on vastaava tilanne, paitsi vielä pahempana. Yritän juuri keksiä, miten ihmeessä päästä taas elvyttämään seksielämä, kun sitä ei ole ollut pitkään aikaan ja kynnys aloitteen tekemiseen on suuri.

Lapset, vaimo, perhe, työ, rakentaminen. Kyllä se on ihan normaalia, että pitkään jatkuneen stressin alla seksi ei jaksa kiinnostaa. Elämäntilanteen rauhoittuessa viimeistään kannattaa alkaa herättelemään kuollutta seksielämää henkiin. Sitä ennen voisiko tyytyä muuhun läheisyyteen puolison kanssa, ettei nyt puolisoraasu saa lisästressiä ja paineita panemisestakin.

eikö teillä muut naiset ole tarpeita kun hyväksytte tuollaisen? Minä ainakin naisena tarvitsen vähintään 2kertaa vk seksiä. Se on kuin rentoutumiskeino pitkän rankan päivän jälkeen.

[QUOTE="Nuppu";22415575]Tämän puheenvuoron käyttäjälle ei ole ilmeisesti koskaan ollut oikeaa stressiä ja paineita elämässään.[/QUOTE]

miksi yhdistät seksittömyyden ja paineet ja stressitilanteet? minulle ainakin stressiin paras lääke on seksi! hetkellinen "tajunnanmenettäminen" oman rakkaan knassa kiihkoillessa..

Pidätkö ap huolta itsestäsi ja vartalostasi.
Mä olen kamala, mutta en ole koskaan ollut ylipainoisen kanssa, ja mun olisi vaikea kuvitella syttyväni kamalan ylipainoisesta, löllöstä vartalosta.
:ashamed:

mä oon itse ollu viime aikoina oikeasti niin väsyny et mies on juotunut pärjäämään tässä asiassa yksin. jos aamulla kun heräät touhotat menemään koko pvän ja illalla 10 pääset sänkyyn niin mä nukahdan 2 minuutissa, en vaan oikeesti jaksa ajatella ees seksiä. et mä ymmärrän miestäsi.. milloin rakentaminen loppuu? jos sit pikku hiljaa alkais helpottamaan??

[QUOTE="niin";22415627]mä oon itse ollu viime aikoina oikeasti niin väsyny et mies on juotunut pärjäämään tässä asiassa yksin. jos aamulla kun heräät touhotat menemään koko pvän ja illalla 10 pääset sänkyyn niin mä nukahdan 2 minuutissa, en vaan oikeesti jaksa ajatella ees seksiä. et mä ymmärrän miestäsi.. milloin rakentaminen loppuu? jos sit pikku hiljaa alkais helpottamaan??[/QUOTE]

ei mitään tietoa koska olis valmista. Ajankohta senkun lykkääntyy eteenpäin. Mies kun tehny kaiken itse ja itsepäisenä haluaa edelleenkin tehdä kaikki itse.

Yhteistyössä