Siis, kun mä teen ruokaa, niin oon oppinut siihen että ekana ennen kuin kukaan pöydässä olija saa pääruokaa, niin ennen sitä on ekaksi j-o-k-a-i-s-e-n syötävä salaatti pois! Muuten oon huomannut, että tosi usein ne salatin lehdet jää lojumaan sinne rappaamattomalle lautaselle ruskean kastikkeen alle. Mut kun ne salatin lehdetkin olisi vaan tärkeä syödä...sekä kurkut ja tomaatit ja porkkanat ja lantut ja paprikat jne jne jne... Mut ei Hy-väää Päi-vääää mun nyksä ollut nyt mun luona kylässä ja tämähän ei suostu niitä kasviksia syömään. Mun oli ihan pakko antaa ekaksi murkulle ja taaperolle lihapulla kastike ja perunat ettei ne kylmene, kun lapset joutuivat aikuista odottamaan? Nyksä vaan istuu pöydässä nököttämässä ja vaatii parempaa sapuskaa eteensä! Mut en mä voi lasten takia antaa sille mitään ennen kun se on salaatin syönyt. Nyt nyksä lähti sit kebab kioskille raivoten ja mä sanoin, että laitan salatti lautasen oven ulkopuolelle eikä sisälle ole tulemista ennen ku se on tyhjentynyt. Mun nyksäkin juo paljon ja polttaa paljon ja syö rasvaista ruokaa...sen terveyden takia mä tän teen vaikka välillä tekisi mieli antaa sen kanssa periksi.