MIten saada mies tekemään pikkuista remppaa????????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pörrösukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pörrösukka

Jäsen
17.11.2006
531
0
16
Meidän makkarin ja lastenhuoneen välissä on tökerösti tapettien alle jätetty oviaukko, johonka ovi on tuolla autotallissa. Haluaisin tuon oviaukon nyt auki ja siihen oven paikalleen. Antaisi meidän huoneeseen avaruutta ja lapsen sängyn voisi siirtää omaan huoneeseen. Mies ei ota kuuleviin korviinsa tuota mun esitystäni. Tapetteja ei edes vaihdettaisi, voisi mielestäni mattoveitsellä sievästi aukaista oviaukon tapetit. Miten tuon miehen saisi suostuteltua tuohon projektiin.....

no vetäseppä itse ne tapetit sillä veitellä auki. kanna se ovi siihen viereen ja sano että laitappa paikalleen!!!! oliskos tuollaisesta "esityöskentelystä" apua...

Mulla on paha tapa aina itse aloittaa kaikkea ja sitten se menee kuitenkin puihin :ashamed:, Mun pitää oikein hillitä itseäni, että en menis tuota operoimaan. Ärsyttää ihan hulluna kun saa jonkun asian päähän ja se ei voi toteutuna just nyt.

Onks teillä koiraa/kissaa/taaperoa joka ykskaks yllättäen ja hups vahingossa vetäsis tassut tai taaperokärry vinkuen siitä tapetista läpi. Sit se olis vahinko mikä olis pakko korjata ja samallahan sen nyt sit laittais aukoks.. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Niin siis miksi et tee itse? Kuulostaa helpolta, jos ovikin on valmiina.

Siksi kun en uskalla. Tahtoo aina se oma-aloitteisuus ja simppeliajattelu kääntyä sitten ongelmaksi. Kokemusta on siis vuosien myötä mm. tapetoinnista jne.

No sun oma isä? Osaiskos se tehdä tuon? Tai joku muu sukulainen tai kaveri. Tai sitten kysyt mieheltä että haluuako hän että sä soitat ympäriinsä apua vain tekeekö hän sen.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No sun oma isä? Osaiskos se tehdä tuon? Tai joku muu sukulainen tai kaveri. Tai sitten kysyt mieheltä että haluuako hän että sä soitat ympäriinsä apua vain tekeekö hän sen.

Voi mun isä on kuollut ja sehän tässä harmittaakin kun vanhassa talossa asutaan ja isäni oli rakennusmies. Äsken mies soitti töistä ja jo muutaman argumentin hänelle pistelin menemään tuosta seinän puhkaisusta ;). Eikö olisikin paljon kätevämpää, jos meidän makkarista pääsisi lapsen huoneeseen tuosta noin vaan. Parisuhde paranee kun lapsi nukkuu omassa huoneessa jne. :whistle:.

Yhteistyössä