[QUOTE="isipappa";28423764]Nainen on tympääntynyt ja väsynyt. Liitto on loppusuoralla.
Mies ei koskaan tee mitään. Jos mies imuroi, hän imuroi väärin. Jos mies muistaa tiskata, mutta unohtaa pyykit pesukoneeseen, niin se paskiainen ei ole viitsinyt edes pyykkejä ripustaa kuivumaan. Jos mies tekee lumityöt ja istahtaa sohvalle ja korkkaa oluen, niin se sika ei koskaan tee muuta kuin lojuu sohvalla kaljatölkki kourassa. Mutta vaikka mies ei koskaan tee mitään, niin sen kertomiseen kannattaa valita parempi hetki kuin se, milloin mies on täyttämässä tiskikonetta.
Jos nainen kysyy hänelle tärkeän kysymykseen, niin se on useimmiten sellainen, johon nainen ei kaipaa vastausta, vaan kuuntelijaa. Jos mies yrittää vastata tai ratkaista ongelman, niin se tollo yrittää väkisin tuputtaa vääriä mielipiteitään.
Mies ei tietenkään ole koskaan ottanut toiveita/tarpeita/tunteita huomioon esimerkiksi seksissä. Neljä lasta on tehty tunteitta ja naisen orgasmit ovat aina olleet teeskenneltyjä. Eli joskus on ollut ihan hyväkin, että mies on niin tollo, että ei ymmärrä.
Jos mies keskittyy huomioimaan naisen, hän on jatkuvasti vonkaamassa. Jos hän keskittyy kotiin ja lapsiin, hän on auttamattoman tylsä nössö. Jos hän käy töissä, hän ei ole koskaan kotona.
Ongelma oikeastaan ratkeaa vain siten, että miehellä olisi seitsemän vaimoa. Kokki, lastentarhanopettaja, lääkäri, hammaslääkäri, parturi-kampaaja ja pankinjohtaja. Se seitsemäs olisli juristi, joka hoitaisi homman vaatiman paperisodan kuntoon. Naisista olisi toisilleen seuraa ja heistä kuusi voisi tehdä työtään kotivastaanotolla. Eikä kukaan ehtisi rasittua miehestä liikaa.[/QUOTE]
Hetkonen,mies ei tiskaa koskaan(ellen käske kymmentä kertaa saman tunnin sisään,sit se ehkä tekee sen),ei imuroi koskaan, ei vittu vie edes omaa lautasta tiskikoneeseen! vaan jättää sen keittiönpöydälle. maitotölkin jättä äaina tyhjänä pöydälle/tiskipöydälle,mihin nyt sattuu jäämään,samaten kaikki karkkipaperit, pizzakääreet, ihan mikä hyvänsä roska, jätetään pöydälle, välillä jopa tiskipöydälle,mutta koskaan ei voi avata sitä ovea siitä alapuolelta ja pistää sitä roskaa roskiin! en tarkoita että mua nyt haittais joka maitotölkki tai yksittäinen roska jossain,siivois roskansa roskiin edes saman viikon aikana! mut ei ei koskaan!
Huom! yksi ongelma nimenomaan on se että mies ei koskaan ns.vonkaa! yksi ongelma on todellakin se että seksiä on liian harvoin, liian lyhyen aikaa,ei esileikkejä, kiihkeä suudelma...noo ehkä 2vuotta sitten..mulle kelpais joka päivä.
mies sai orgasmin joka kerta, minä ehkä 4kertaa vuodessa! moniko mies tyytyisi siihen että nainen hoitais oman tyydytyksen ja jättäs ukon ilman kokonaan?
en usko että monikaan ukko tyytyis 4o vuodessa..jos sä tyydyt niin ok
mun mies ei juo olutta ja hyvä niin koska olen absolutisti enkä kattois yhenkään pullon juomista(myös sisarukseni ja vanhempani ovat alkottomia,joten sellainen ihmisen kanssa en todellakaan eläisi joka juo).