Miten saada nopeasti pois mahdollisimman monta kiloa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äkkiä -10kg??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Olisko hyvä, jos tekisin kasvis/juures-sosekeittoa ja vetelisin sitä? Siihenhän vois laittaa melkeimpä mitä vain. Maulla ei ole mulle juurikaan väliä, syön mitä vain jos vain laihdun nopeasti. Voisin tuota kasvissosekeittoa syödä vaikka pelkästään :D

entäs proteiinit?? käykö jauheliha jos ennen maustamista upotan paistetun lihan veteen jotta saan rasvat pois? sitä kasvissoseen kanssa. Mulla on myös vitamiineja joita voin popsia ensimmäiset viikot. Kunhan kunnon startin saisi jotta motivaatio nyt vähän tästä vielä kasvaisi

Osta vähärasvaisempaa lihaa. Ja kai tähän karppaamiseen kuuluu rasvoilla läträäminen joten anna mennä vaan. Kastat jauhelihan veteen ja saat rasvat pois?! Täh.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisko hyvä, jos tekisin kasvis/juures-sosekeittoa ja vetelisin sitä? Siihenhän vois laittaa melkeimpä mitä vain. Maulla ei ole mulle juurikaan väliä, syön mitä vain jos vain laihdun nopeasti. Voisin tuota kasvissosekeittoa syödä vaikka pelkästään :D

entäs proteiinit?? käykö jauheliha jos ennen maustamista upotan paistetun lihan veteen jotta saan rasvat pois? sitä kasvissoseen kanssa. Mulla on myös vitamiineja joita voin popsia ensimmäiset viikot. Kunhan kunnon startin saisi jotta motivaatio nyt vähän tästä vielä kasvaisi

Osta vähärasvaisempaa lihaa. Ja kai tähän karppaamiseen kuuluu rasvoilla läträäminen joten anna mennä vaan. Kastat jauhelihan veteen ja saat rasvat pois?! Täh.

En mä mitään karppaamisesta oo puhunut :O siihen hommaan en kyl lähde..

jauhelihan kun laittaa purkkiin jossa on vettä niin rasva nousee veden pinnalle ja kun veden kaataa pois niin rasvatkin lähtee :D

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Suosittelen kanssa karppaamista. Itse aloitin 2 viikkoa sitten ja paino on pudonnut 5,8kg

Alotitko sillä vaiheella, jossa saa syödä vain sen 20g hiilareita päivässä? Ja jos niin paljoko sen vaiheen jälkeen?

Ei kyl voi olla ihan terveellistä, 20 grammaa hiilareita per pvä, esim. maidonjuomisen joutuu lopettamaan, koska siitä tulee heti hiilarit täyteen.

Se on totta että maito sisältää paljon hiilareita, mutta erillaisilla juustoilla voit korvata maidon. Tällä 20g hiilareita päivässä saa olla korkeintaan 6viikkoo sen jälkeen hiilarimäärää nostetaan pikkuhiljaa. Itse otin aina päivässä monivitamiini- ja mangeesiumi tabletin.

Ei kyl voi olla ihan terveellistä, 20 grammaa hiilareita per pvä, esim. maidonjuomisen joutuu lopettamaan, koska siitä tulee heti hiilarit täyteen.

Karppaajat syö 20-100g hiilareita per päivä. Tuo 20g on usein vain aloitus jolla vedetään pari viikkoa ja sitten testataan mikä on itselle paras määrä.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Suosittelen kanssa karppaamista. Itse aloitin 2 viikkoa sitten ja paino on pudonnut 5,8kg

Alotitko sillä vaiheella, jossa saa syödä vain sen 20g hiilareita päivässä? Ja jos niin paljoko sen vaiheen jälkeen?

En ole tarkkaan hiilareita laskenut. Vaihdellut sen 20-100g välillä.

siis jollei maulla ole väliä niin miten olet sitten itsesi ylipainoiseksi saanut?

Alkuperäinen kirjoittaja juupa-juu:

siis jollei maulla ole väliä niin miten olet sitten itsesi ylipainoiseksi saanut?

Lueppa viesti uudelleen.....

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Minusta tää oli todella helppo ja nopea tapa laihtua ja tulokset on pysyneet :D
http://www.cambridgekuuri.fi/

peesi!

Tällä hetkellä olen tällä dieetillä. 8vko ja 13.5kg kevyempänä! :o)

Paljonko nuo maksavat? Esim. yksi keitto? Jos ois viikon noilla tuotteilla niin paljon tulis hinnaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

peesi!

Paljonko nuo maksavat? Esim. yksi keitto? Jos ois viikon noilla tuotteilla niin paljon tulis hinnaksi?

Viikon ruuat 55e sekä käynti/ohjausmaksu 7e. Päivässä syödään 3 pussia ateriankorvikkeita.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

peesi!

Viikon ruuat 55e sekä käynti/ohjausmaksu 7e. Päivässä syödään 3 pussia ateriankorvikkeita.

Kalliiltahan tuo tuntuu, mutta jos se auttaa... Onko kilot pysyneet poissa? Pitääkö kuijottaa ihan nälkäisenä, ettei tuu takaisin?

Silleen hyödyllistä tietoa olisi, että kaikki ketkä tippuneita kilojansa kertoo, ilmoittaisivat esim, painonsa ja pituutensa. Nähtäs että mikä on lähtökohta.

aamiainen salaatti juustoo yms sitten lenkille 1-2h lenkin jälkeen proteini juoma lounas kalaA kananmunaa vettä yms ilta lenkki iltapala tai välipala maitorahkaa ja mehukeittoo

[QUOTE="ede";27697414]aamiainen salaatti juustoo yms sitten lenkille 1-2h lenkin jälkeen proteini juoma lounas kalaA kananmunaa vettä yms ilta lenkki iltapala tai välipala maitorahkaa ja mehukeittoo[/QUOTE]

Syöt ihan vitusti.

Uusimmat

Yhteistyössä