Miten saadaan orgasmi yhdynnässä?

  • Viestiketjun aloittaja Iira.
  • Ensimmäinen viesti
shannannaa
Parhaat orgasmit tulee niin, että mies on päällä ja mun jalkapohjat on sen olkapäitä/rintakehää vasten. Siinä kun vähän hakee sopivaa asentoa lantiolle, niin tää "maaginen kohta" löytyy tosi helposti.

Mun mielestä ei kuitenkaan kannata olla huolissaan jos orgasmi vaatii myös vähän käsipeliä. Joillakin se ei onnistu edes niillä keinoin! Eli jokaisesta isosta O:sta kannattaa naisena olla kyllä onnellinen :)
 
Kleopatra-
Itse en ennen yhdenillan jutuissa useinkaan saanut orgasmia yhdynnäässä, mutta heti kun aloitin parisuhteen(monia vuosia sitten jo) niin uskalsin ohjastaa mieheni käden klitorikseni luokse.

Olkaa naiset vaativia ja kertokaa miehelle kuinka juuri te saatte orgasmin ja mistä te pidätte!(ei miehet oikesti useinkaan tiedä)
Seksiä haluaa ihan varmasti useammin jos saa yhdynnässä orgasmin.

Esim.lusikka asennossa ja takaapäin on itse ja miehenkin helppo pyörittää klitoristasi.
Ja jos harrastatte seksiä usein kuten minä(n.5-6/viikko) niin jokinlaien klitoriksen kiihottaja/dildo joka tärisee on hyvä vaihtoehto koska sormesta klitoris saattaa tulla useasti viikossa kipeäksi.

Hankkikaa nyt niitä orgasmeja yhdynnäässä!Onnea!
 
Rekku,
Olisko kenelläkään pomminvarmaa jippoa, miten pienikaluinen pystyy parantamaan mahdollisuuttaan orgasmin antamiseen ?
Lusikka asento olisi hyvä, mutta kun pituus ei riitä kuin juuri ja juuri huulille asti. Etenkin jos daamilla on naisellinen takapuoli, ei kaluni yllä edes sinne asti lusikoidessa.
Pelkkä sormilla näppäily taas ei ole kummankaan etu.
 
ellionoora
Naisen kokonaisvaltainen kiihottaminen voisi auttaa.. partakarvojen kosketus selässä, kieli pitkin selkää ja reisiä, kevyet kosketukset, rajut rintojen puristelut, nännien näykkiminen, erilaiset kuviot klitoriksen käsittelyssä ja käsitemppu, jossa yksi sormi pyllyssä, kaksi pillussa ja yksi klitoriksella. Rajut yllätykselliset asennon vaihdot ja naisen ohjailu varmasti. Aktin kuvaaminen, ikkunan avaaminen, jotta naapuritkin kuulisivat, kiinnijäämisen riski esim. julkisella paikalla jne. Kyllä nuo ainakin minua kiihottavat.

Totta tietenkin on, että jos naisella on aika runsas alapää, pientä voi olla vaikea joissakin asennoissa edes saada sisään. Tuttavani on 158/95 mitoiltaan, päärynävartaloinen vielä. Kyllä hän suosii vain isokaluisia, koska on ehkä 1-2 asentoa, joissa pieni menee sisään, ja niissä kaikissa nainen joutuu olemaan selällään mies päällä - edes takaa ei yllä kuin terskan verran joku 10-senttinen. Ehkä on vähän törkeää sanoa tätä, mutta jos naisen painoindeksi on vaikka 35-45, niin kyllä kannattaa hankkiutua isokaluisen seuraan, pienelle naiselle (alle 50kg) sopii pienempikin kalu.
 
Mies 50
Nimittäin tuo jälkimäinen osa on aivan totta. Mielestäni kovin runsasalapäisen naisen kanssa rakastelu on erittäin vaikeaa. Nimittäin se liikkuminen joka juuri kalua namittaa, jää kovin vähäiseksi.
Olenkin joskus miettinyt että miten ollenkaan lyhyttavaraiset miehet selviytyvät naisista joilla on paljon reittä ja pakaraa.
 
ellionoora
Mies 50, varmaankin aika huonosti? Mutta eihän osa pareista ole yhdessä hyvän seksin takia. Olen itse ehkä ylikorostuneen seksikäs. Minulle seksi on elämän ilo ja rakastan sitä todella paljon - vähintään yhtä paljon kuin ruokaa, liikuntaa, onnistumista työssä ja ihmissuhteissa. Minulle seksi on jokapäiväinen huvi, muttei silti niin arkinen, että siihen kyllästyisi. Se asettaa ihan toisenlaisia vaatimuksia sille, miten hyvin seksin tulee kumppanin kanssa onnistua.
 
Vierailija
auttoi se, että vaihdoin pienimunaisen isomunaiseen.
Sen pienen kanssa oli ainaista taiteilua, mikä kohtaa milloinkin hinkkasi. Tämän ison parrun kanssa tuntuu, että joka paikka on täynnä ja pillu viruu äärimmilleen.
Siinä on helppo saada orgasmi, kun alapää on tynnä liikkuvaa lihaa.
Mietippä tätä! Oot vaihtanu pienemmän isoon, mutta onko tullut mieleen sitä miltä tuntuu siltä "pieni munaselta", kun jätät sen peniksen koon takia.
Itselle tulisi ainakin niin epätoivonen olo siinä tilanteessa, tulisi sellanen olo, että en osaa mitään ja, että mun on enään turha yrittää yhtään mitään keneenkään kanssa. Olen vakaasti sitä mieltä, että jos sinulla on kumppani jota rakastat, niin jaksat yrittää vaikka olisikin vähän pienempi, koska ei se sen ihmisen vika ole, että sillä on pieni penis. Itselläkään ei mikään mahtipontinen jöllikkä ole, mutta kumppanini kanssa sain pitkän harjoittelun, toivon ja uskon kautta orgasmin aikaiseksi. Tzemiä vaan kaikille, harjoitelkaa ja pääskää maaliin voittajana. :)
 
Viimeksi muokattu:
THTI
Mietippä tätä! Oot vaihtanu pienemmän isoon, mutta onko tullut mieleen sitä miltä tuntuu siltä "pieni munaselta", kun jätät sen peniksen koon takia.
Itselle tulisi ainakin niin epätoivonen olo siinä tilanteessa, tulisi sellanen olo, että en osaa mitään ja, että mun on enään turha yrittää yhtään mitään keneenkään kanssa. Olen vakaasti sitä mieltä, että jos sinulla on kumppani jota rakastat, niin jaksat yrittää vaikka olisikin vähän pienempi, koska ei se sen ihmisen vika ole, että sillä on pieni penis. Itselläkään ei mikään mahtipontinen jöllikkä ole, mutta kumppanini kanssa sain pitkän harjoittelun, toivon ja uskon kautta orgasmin aikaiseksi. Tzemiä vaan kaikille, harjoitelkaa ja pääskää maaliin voittajana. :)

Kylläkyllä, pienelläkin munalla saa orgasmin ja hyvät kyydit, mutta se tulee vain ja ainoastaan naisen kautta.
Pelkällä pienellä kalulla et saa naista kuin äkäiseksi. Kummankin osapuolen pitää hyväksyä se pienuuden tosiasia ja keskittyä siihen, miten sillä voi pärjätä.
Harjoittelulla ja kokeilulla se varmaan löytyy, missä asenossa se pieni muna tuntuu makoisimmalta. Henkilökohtaisesti se tuntuu aina parhaalta ns lähetyssaarnaaja- asennossa. Muut asennot yleensä vaatii vähän kookkaaman kalun, koska monissa asennoissa normaali tai iso kalu on ehdoton.

Itse alkuperäiseen ajatukseen pitää sanoa, että pienen kalun kanssa voi olla ihan hauskaa, mutta jos haluaa vaan levätä ja nauttia, niin ääriään myöten täyttävä vehje on silloin paras.
 
Viimeksi muokattu:
Nainen
Jos mies jaksaa panna kauan niin silloin pienempi on parempi. Yleensäkin isokaluiset ei kauaa jaksa kun lentää ... varmaan ovat niin itseään täynnä. Kestolla paljon suurempi merkitys kuin koolla.
 
Fedor
Jos mies jaksaa panna kauan niin silloin pienempi on parempi. Yleensäkin isokaluiset ei kauaa jaksa kun lentää ... varmaan ovat niin itseään täynnä. Kestolla paljon suurempi merkitys kuin koolla.
No, mutta ei sen puoleen on mulla muutama ystävä jolla tosiaan oli sellanen snadi kikkeli, mutta asia selvis sillä, kun ostivat penispumpun! Kuulemma auttaa oikeesti! ;) Ihmiset testailemaan!
 
Viimeksi muokattu:
Gwendolyn
Vain täysi IDIOOTTI nainen jättää klitoriksen huomiotta yhdynnässä. Orgasmi on isompi, kuin kaikki naisen orgasmiin liittyvät elimet on kiihotettuina. Ja vielä, klitoriksen huomiointi on naisen oma tehtävä, ei miehen.
 
THTI
No, mutta ei sen puoleen on mulla muutama ystävä jolla tosiaan oli sellanen snadi kikkeli, mutta asia selvis sillä, kun ostivat penispumpun! Kuulemma auttaa oikeesti! ;) Ihmiset testailemaan!

Siis, että muutama ystävä ?
Snadi kikkeli? Miehiäkö olivat kaikki? Ettei vaan ystäviä, joiden miehellä on pieni napukka ?

Sen verran on tullut pumpattua, että ei se loppuiäksi vaikuta. Heti pumpun jäljiltä, se on paksumpi, mutta ei pidempi. Seuraavana päivänä pumpun aikaansaama parannus on tipotiessään.
Ne muutamat kerrat, jota olen saanut pumpata, niin ne ovat todella hyvää esileikkiä. Itsekin kostuu oikein härilleen, kun paisuttaa sitä vehjettä siinä putkessa. Toivottavasti se ei koske:)
 
Viimeksi muokattu:
niinah32
Kylläkyllä, pienelläkin munalla saa orgasmin ja hyvät kyydit, mutta se tulee vain ja ainoastaan naisen kautta.
Pelkällä pienellä kalulla et saa naista kuin äkäiseksi. Kummankin osapuolen pitää hyväksyä se pienuuden tosiasia ja keskittyä siihen, miten sillä voi pärjätä.
Harjoittelulla ja kokeilulla se varmaan löytyy, missä asenossa se pieni muna tuntuu makoisimmalta. Henkilökohtaisesti se tuntuu aina parhaalta ns lähetyssaarnaaja- asennossa. Muut asennot yleensä vaatii vähän kookkaaman kalun, koska monissa asennoissa normaali tai iso kalu on ehdoton.

Itse alkuperäiseen ajatukseen pitää sanoa, että pienen kalun kanssa voi olla ihan hauskaa, mutta jos haluaa vaan levätä ja nauttia, niin ääriään myöten täyttävä vehje on silloin paras.
Niin, no itse en ole ikinä saanut orkkua pelkästä kalusta, oli sitten pienen puoleinen tai isompi. Ainoastaan niin, että samalla on klittaa hierottu. Eli en lähtisi kyllä yleistämään kauheasti.
 
Viimeksi muokattu:
Fjodor
No, mutta ei sen puoleen on mulla muutama ystävä jolla tosiaan oli sellanen snadi kikkeli, mutta asia selvis sillä, kun ostivat penispumpun! Kuulemma auttaa oikeesti! ;) Ihmiset testailemaan!
Jep, sori vaan mutta vaikuttaa aika epätoivoiselta.

Oikeasti en viitsisi muutaman tunnin ja sentin vuoksi käyttää aikaani moiseen.

Ei se ilmeisesti ole vielä ihmisille valjennut, että kalun kokoa ei voi kasvattaa vaikka kuinka haluaisi.


Tulee mieleen joku taannoinen dokkari, jossa kundi leikkautti kalun kun halusi sentin lisää! Voi morjens.
 
Viimeksi muokattu:
gwendolyn
Olisko kenelläkään pomminvarmaa jippoa, miten pienikaluinen pystyy parantamaan mahdollisuuttaan orgasmin antamiseen ?
Lusikka asento olisi hyvä, mutta kun pituus ei riitä kuin juuri ja juuri huulille asti. Etenkin jos daamilla on naisellinen takapuoli, ei kaluni yllä edes sinne asti lusikoidessa.
Pelkkä sormilla näppäily taas ei ole kummankaan etu.
Asia on helposti ratkaistu. Etsi nainen, joka on pienikokoinen tai jolla muuten vain on pieni vagina. Älä huoli, jokaiseen vakkaan löytyy kansi jostain. Ja jos sinulla on yhteisiä lapsia naisesi kanssa, panostakaan muunlaiseen seksiin, esim. suuseksiin. Se voi olla seksinä jopa yhdyntää parempaa.
 
gwendolyn
Asia on helposti ratkaistu. Etsi nainen, joka on pienikokoinen tai jolla muuten vain on pieni vagina. Älä huoli, jokaiseen vakkaan löytyy kansi jostain. Ja jos sinulla on yhteisiä lapsia naisesi kanssa, panostakaan muunlaiseen seksiin, esim. suuseksiin. Se voi olla seksinä jopa yhdyntää parempaa.
Siis tarkoitin, että jos olet vakituisessa suhteessa ja teitä sitoo yhteen esim. yhteiset lapset niin silloin ei tietenkään kannata etsiä uutta naista, vaan panostakaa silloin suuseksiin yms. se voi olla seksinä jopa yhdyntää parempaa.
 
Viimeksi muokattu:
Zetriina
Olisko kenelläkään pomminvarmaa jippoa, miten pienikaluinen pystyy parantamaan mahdollisuuttaan orgasmin antamiseen ?
Lusikka asento olisi hyvä, mutta kun pituus ei riitä kuin juuri ja juuri huulille asti. Etenkin jos daamilla on naisellinen takapuoli, ei kaluni yllä edes sinne asti lusikoidessa.
Pelkkä sormilla näppäily taas ei ole kummankaan etu.
Meillä auttaa, kun nainen taivuttaa itsensä lantiosta/vyötäröstä eteenpäin melkein 45 asteen kulmaan, jolloin pimppi tulee ikään kuin enemmän tarjolle.
 
Xy1
Iltalehden seksipalstalla seksitohtori väitti, ettei yhtäaikaisia orkkuja koe elämässään kuin pari harvaa. Mitä shittiä tuo on. Vaimon kanssa koettu noita vuosien saatossa varmaan satoja. Eihän tuo vaadi kuin riittävää esileikkiä naisen lämmittämiseen ja hyvää ajoistusta.
 
Ei kokenut
Minulle paras asento on kyljellään, lusikka-asennossa. Miehen penis osuu johonkin minulle herkkään kohtaan silloin.

Miten tuon lusikka asennon saa sillain,että se oikeasti tuntuu hyvältä? Aina,kun sitä kokeilen mieheni kanssa niin minulla ei kärsivällisyys riitä etsimään sitä oikeaa asentoa lusikka asennossa. Haluaisin kokeilla sitä oikeasti niin,että se onnistuisi hyvin. Ja, kun molemmat sitä haluaisia.
 
Viimeksi muokattu:
Hei
Miten tuon lusikka asennon saa sillain,että se oikeasti tuntuu hyvältä? Aina,kun sitä kokeilen mieheni kanssa niin minulla ei kärsivällisyys riitä etsimään sitä oikeaa asentoa lusikka asennossa. Haluaisin kokeilla sitä oikeasti niin,että se onnistuisi hyvin. Ja, kun molemmat sitä haluaisia.
Haarukoimalla.

No vakavammin sanottuna, rentoutuneesti ja etsimällä se sopiva asento.

Jos ei yhdellä kerralla onnistu, niin seuraavalla kerralla uusi yritys.

Antakaa miehelle ohjeita, ja miehen on toimittava ohjeiden mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Miten tuon lusikka asennon saa sillain,että se oikeasti tuntuu hyvältä? Aina,kun sitä kokeilen mieheni kanssa niin minulla ei kärsivällisyys riitä etsimään sitä oikeaa asentoa lusikka asennossa. Haluaisin kokeilla sitä oikeasti niin,että se onnistuisi hyvin. Ja, kun molemmat sitä haluaisia.
Tuo voi olla rakenne kysymys. Vaimoni ei ole tuosta asennosta pahemmin piitannut. Mitä nyt lähinnä on purettu minun paineitani.
 
Viimeksi muokattu:
Miten sen nyt ottaa...
No, mutta ei sen puoleen on mulla muutama ystävä jolla tosiaan oli sellanen snadi kikkeli, mutta asia selvis sillä, kun ostivat penispumpun! Kuulemma auttaa oikeesti! ;) Ihmiset testailemaan!

Tottakai penispumppu auttaa hetkellisesti. Se saa peniksen äärimmilleen. Kuitenkaan mitään todellisia parannuksia penispumpulla ei saada paitsi ehkä seisokin kovuuteen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä