miten saan avaimet takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuatahtova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuatahtova

Vieras
Erottiin miehen kanssa joulun tienoilla, sitten päätettiin yrittää uudelleen. Muutama päivä sitten sain tietää hänellä olevan suhde ja valehdellut minulle käyvänsä töissä joten loppui lopullisesti koko tämä pelleily. Miehellä on tänne avaimet, joissa on myös häkkikellarin ainoa avain. Eikä usesita pyynnöistä huolimatta suostu tuomaan avaimia minulle, miten saan ne pois häneltä?

Asunto on siis pelkästään minun nimissäni, hän ei ole missään vaiheessa ollut edes kirjoilla tänne.

Riippuu avainten lukumäärästä montako on kateissa tai siis tämän ap:n exän hallussa.
Meillä oli hukassa yksi avain kun muutettiin ja sarjoitus sekä alaovi että asunto, tuli maksamaan 300e. Jos avaimia on enemmän hukassa, niin sitten tottakai maksaa vielä enemmän.

Aplle suosittelen kuitenkin sarjoitusta sillä tuskin saat avaimia suosiolla takaisin.

[QUOTE="vierailija";29656821]Voiko sen häkkikellarin lukonkin muka sarjoittaa?[/QUOTE]

senhän saa pihdeillä poikkaistua ja ostettua uuden. yleensä ovat irrallisia munalukkoja.

Mä varmaan pyytäisin miehen jollain verukkeella käymään ja nappaisin avaimet taskusta kun on vessassa tm. En kertois etukäteen ettei käy teettämässä lisää avaimia. Jos tää ei onnistuis, niin sitten ei auta kuin sarjoitus.

Yhteistyössä