Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Miten saan hänet kiinnostumaan!!

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä Hopeless!!, 18.02.2018.

1. Hopeless!! Vierailija

Tällä hetkellä tykkään miehestä joka ei näytä olevaan kiinnostunut minusta, tai ainakin uskon niin. Ollaan kuitenkin nähty monta kerta sillon tällöin ja ollaan myös oltu intiimisessä suhteessa monta kerta eli ei voi olla ``yhdenillan``juttu ainakaan, mutta taas ongelma on se me nähdään silloin kun hän halua. Tai johtuuko se siitä että en koskaan uskallatanut kysyä häneltä samaa EN TIEDÄ! kertokaa nyt joku mitä minun pitäisi ehdä tässä tilaanteessa.

En tiedä miten tuon asian esiin hänelle, ja eteenkin kun en halua satuttaa omia tunteita

Ps. Paljon kirjoitus virheitä johtuu siitä suomenkieli ei ole minun äidinkieli :)

2. vierailija Vierailija

Olen pahoillani puolestasi, mutta mies näyttää pitävän sinua leikkikalunaan.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri