Miten saan ihostani pois epäpuhtauden nopeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuori

Vieras
Ajattelin että jätän meikkivoiteen kokonaan pois kun en jaksa uutta taas ostaa. Pesen naaman aamuin illoin ja voitelen. Jospa nämä kuivumat, finnit ja pieni punoitus tasoittuisi luonnollisen kauniiksi... Miten saisin ihohuokosia pienennettyä, auttaisi varmaan kauniiseen ihoon? Ja silmiä varmaan kannattaa korostaa jos ei meikkivoidetta käytä?
Tarkoituksena siis saada puhdas ja luonnollisesti kaunis iho ettei tarvitseisi aina turvautua peittävään meikkivoiteeseen..
Miten ihanaa olisikaan jos juhliin mennessään tarvitsee laittaa vain kevyen meikkivoiteen eikä mitään paksua pettomönjää.
Ei tämä iho nyt niin paha ole, mutta auttakaas nyt mitä mun kannattas tehdä. *tähän kuuluisi punastunut hymiö mutten jaksa kirjautua

Ihoni siis aika normaali, voimakkaille jutuille hivenen herkkä mutta johtuu vain totuttelusta..

Käy saunassa, se puhdistaa ihohuokosia. Sit koeta hoitaa ihoa mahd. vähän, eli illalla mieto pesuaine, aamuisin pelkkä vesipesu. Etkä koskettele kasvojas turhaan!
Mulla iho on vähä parempi kun en käytä meikkivoidetta ja huollan muutenki vaan vähän..

käytä puhdistuksen jälkeen apteekin acon kasvovettä. laita naamaan meikkipuuteria, sitä joka on puuterin ja meikkivoiteen välimuoto, hyvää on.

Iltaisin puhdistuksen jälkeen nakkaa naamaan reilusti oliiviöljyä. anna vaikuttaa kunnolla ja sittten vaan pyyhit ylimääräiset pois. Mulla auttanut todella hyvin kaikkiin kuiviin läikkiin ja punoitukseenkin. Voit laittaa öljyn vaikuttamaan myös saunomisen ajaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kokeiles:
Iltaisin puhdistuksen jälkeen nakkaa naamaan reilusti oliiviöljyä. anna vaikuttaa kunnolla ja sittten vaan pyyhit ylimääräiset pois. Mulla auttanut todella hyvin kaikkiin kuiviin läikkiin ja punoitukseenkin. Voit laittaa öljyn vaikuttamaan myös saunomisen ajaksi.

Ohoh, aika pelottava keino. :D Oikeesti jos toimii niin voi että. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeiles:

Ohoh, aika pelottava keino. :D Oikeesti jos toimii niin voi että. :D

Ei oo pelottavaa ja toimii! Sain työkaveriltani tän vinkin ja enää en vaihda pois. Pesee mennnen tullen monta kallista kasvovoidetta, joita on tullut hankittua montaa lajia.
Mulla siis leuassa ongelmaa, finnejä pukkaa ja parantuvat vaikeasti. Oliiviöljy on auttanut niihin tosi paljon.

Mä en käytä kesäsin ollenkaan meikkivoiteita. Kosteusvoide riittää ja sipasu aurinko puuteria. Nyt otin hyvän rusketuksen pintaan jo noilla helteillä ja iho näyttää tosi hyvältä. Pesen aamuin illoin garnierin 3-tehosella puhdistusaineella(voi käyttää naamiona, kuorintana ja pesuna)
Kulmiin käytän kynän sijaan pelkkää kulmavahaa(vaalean ruskea lumenen tölppö, näyttä ripsarilta) ja ripsiväriä ylä- ja alaripsiin. Huuliin vaaleankuultavaa kiiltoa :D

Uusimmat

Yhteistyössä