Miten saan liikunnan jälkeisen ahmimisen kuriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahnekakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahnekakka

Vieras
Tässä esimerkki

aamupala 3 kuppia kahvia + leipä

30 min lenkki kävellen

lounas 3dl pottumuussia ja 2 dl lihakastiketta + kasviksia

välipala banaani

3 km hölkkä/juoksu lenkki ja TADAA !!!!

eilinen iltapala

Paistettu makkara ja 2 kananmunaa
3dl turkkilaista jugurttia ja
RASIA VIINIRYPÄLEITÄ ihan tuosta noin vaan.

LÄHES joka ilta tuommoinen satsi kitusiin kun nälkä on niin kova :O

Kauanko on aikaa lounaasta lenkkiin? Jos kauan, niin tuhdimpi välipala banaanin sijaan voisi auttaa. Muttei tietenkään juuri ennen lenkkiä, vaan esim. tuntia ennen.

Ei syy ole liikunnan, vaan liian vähäisen syömisen. Syö aamupala, lounas, päivällinen ja välipala, niin iltapala voi olla kevyempi. Mun mielestäni tuossa ei siltikään ole kaloreita liikaa, jollet ole tosi lyhyt yhdistät vain lounaan ja iltapalana.
Kaloreita söit suunilleen näin: aamupala 200, lounas 400, välipala 100, iltapala 800 yhteensä 1600kcl, eli sopivasti laihduttajalle. Liikunta määrä on normaali ei mitään kovaa liikuntaa.

Minulle ei tule koskaan liikunnallisena päivänä mitään suurempia syötätyksiä, vaan mieluumminkin ihan tekee mieli syödä kohtuullisesti, kun olo on niin hyvä liikunnan jäljiltä. Toista ovat sitten sellaiset päivät jolloin löhöilee paljon, silloin sorrun paljon helpommin mässäilemään.

Minä en vain syö. Tietenkin liikunnan jälkeen PITÄÄ syödä proteiinipitoista välipalaa muuten urheilu menee suurimmalta osin harakoille.

Varsinaisen nälän pidän loitolla juomalla vettä, teetä tai kahvia.

siis sultahan vaan puuttui tuosta päivästä päivällinen kokonaan, jonka sitten tempaisit illalla sen lenkin jälkeen. päivällinen voisi olla jotain vähän ravitsemuksellisesti parempaa ruokaa kuin makkaraa. laita itsellesi lenkin jälkeen ihan normi ruoka, syöt sen pöydän ääressä yhdeltä istumalta ja sitten suihkuun. jos pelkäät repsahtavasi illalla vielä mässäilyyn niin pese hampaat heti suihkun jälkeen -> ei tule enää syötyä mitään.

Yhteistyössä