H höhh Vieras 10.09.2011 #1 Ei toimi enää samalla tavalla kuin ennen, eli painamalla tuosta Googlen pikkunuolesta ja sieltä tyhjennä historia
Ei toimi enää samalla tavalla kuin ennen, eli painamalla tuosta Googlen pikkunuolesta ja sieltä tyhjennä historia
M minä, Vieras 10.09.2011 #2 Alkuperäinen kirjoittaja höhh;24598663: Ei toimi enää samalla tavalla kuin ennen, eli painamalla tuosta Googlen pikkunuolesta ja sieltä tyhjennä historia Click to expand... Ohje: Hakuhistorian tyhjentäminen : Hakukenttä - Työkalupalkki Ohjeet
Alkuperäinen kirjoittaja höhh;24598663: Ei toimi enää samalla tavalla kuin ennen, eli painamalla tuosta Googlen pikkunuolesta ja sieltä tyhjennä historia Click to expand... Ohje: Hakuhistorian tyhjentäminen : Hakukenttä - Työkalupalkki Ohjeet
M minä, Vieras 10.09.2011 #3 Alkuperäinen kirjoittaja minä: Ohje: Hakuhistorian tyhjentäminen : Hakukenttä - Työkalupalkki Ohjeet Click to expand... Toinen ohje: Aiempien hakujen poistaminen : I want to delete my search history - Web-haku Ohjeet
Alkuperäinen kirjoittaja minä: Ohje: Hakuhistorian tyhjentäminen : Hakukenttä - Työkalupalkki Ohjeet Click to expand... Toinen ohje: Aiempien hakujen poistaminen : I want to delete my search history - Web-haku Ohjeet