Miten saan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nukkuun omaan sänkyyn?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nukkuun omaan sänkyyn?

Vieras
Meillä on 9,5kk tyttö vauva joka nukkuu edelleen yönsä huonosti.
Ensimmäiset 5kk nukkui suurimman osan öistä omassa sängyssään kunnes olin niin väsynyt öisiin tutin laittoihin,kaipasi tuttia tunninkin välein,että siirsin hänet kokonaan nukkumaan väliimme.
Mutta nyt haluisin pois tästä tavasta.
Illalla monesti nukahtaa sohvalle minun tai isän syliin josta siirrämme omaan sänkyyn,mutta ei mene kuin tunti,kun tyttö huutaa ja seisoo sängyn laidalla.
Pistän takaisin nukkumaan ja tutin suuhun,mutta ei,hän vaan ei kertakaikkiaan suostu siellä nukkumaan ja taas annan periksi ja otan väliin.
Joskus vaan kaipaisin illalla aikaa miehen kanssa ilman,että minun pitää mennä nukkumaan tytön kanssa,en enään ole uskaltanut tyttöä yksin jättämään isoon sänkyyn ettei putoa.
Kertokaa joku miten saisin hänet sinne nukkumaan ja siellä myös nukkumaan läpi yön?
Ja jotain keinoja öisiin herätyksiin,miksi herää jne?
Olen aivan varma,että nälästä ei ole kyse,olen öisin joskus antanut maitoa kokeillakseni,mutta ei juo kuin 50-60ml.

Kiitos etukäteen!

Ehkä hän herää siksi että tajuaa olevansa sängyssä eikä enää teidän sylissä. Jonkinlainen unikoulu voisi olla paikallaan ja opettaa nukahtamaan illalla omaan sänkyyn. Eli laittaa illalla sinne, toivottaa hyvää yötä ja menee pois. Varmasti huutaa heti ja nousee seisomaan, sitten vaan toistaa saman ja kuuntelee huutoa kaksi minuuttia ja toistaa taas samat hyvän yön toivotukset rauhallisesti ja määrätietoisesti. Seuraavaksi odottaa neljä minuuttia... 6min. 8min. Ja sitä rataa. Olikohan niin ettei kuitenkaan 15min. Kauempaa. Tiedän, vaikeaa se on kuunnella huutoa ja periksi ei saa antaa, muuten olet taas nollapisteessä. Meillä kahdelle lapselle opetettu näin nukkumaan omassa sängyssä suunnilleen saman ikäisenä kuin teidän vauva on. Eikä montaa kertaa tarvinnut kun tajusivat että nehän on tosissaan.

Yhteistyössä