F
Foortti harmaana
Vieras
Kun jokainenhan saa jakaa omia asioitaan töissä, tai olla jakamatta.
Mutta kun MÄ ite kovana hölösuuna käyn aina selostaa jotain (no yritän toki valita hetken niin, ettei oo asiakkaita TIETTY ja että työkaverit on ns. "vapaina" eli voivat kuunnella/vastailla jos tahtovat) NIIN yksi työkaveri ei IKINÄ sano mulle mitään takas ja usein esim kääntää pään pois ja jatkaa töitä.
Se on ihan ok tyyppi, mut mua häiritsee ja yritän olla ymmärtämättä väärin.
Tiedän, että kaikki ei jaksa kaikkia kuunnella.
Mutta sekin JOILLEKIN muille selittää omia juttujaan, ei tietty kovin paljoa, mutta jotain.
Mutta mulle ei.
NIIN mitä mun pitäis ajatella, että pääsisin tästä yli?
Että antaisin sen olla mikä on ja pitäiskö mun muuttaa itteäni?
Pidätellä, jos on joku ns. "hyvä juttu" ,koska lähityökaverien kanssa pääsee todella harvoin samaan aikaan kahville ja syömään, kun me tuurataan toisiamme, joten sielläkään en voi jutella niitten kanssa.
Vai hankkia ne kaverit ihan muualta, ja olla ns. mykkä?
Mutta kun MÄ ite kovana hölösuuna käyn aina selostaa jotain (no yritän toki valita hetken niin, ettei oo asiakkaita TIETTY ja että työkaverit on ns. "vapaina" eli voivat kuunnella/vastailla jos tahtovat) NIIN yksi työkaveri ei IKINÄ sano mulle mitään takas ja usein esim kääntää pään pois ja jatkaa töitä.
Se on ihan ok tyyppi, mut mua häiritsee ja yritän olla ymmärtämättä väärin.
Tiedän, että kaikki ei jaksa kaikkia kuunnella.
Mutta sekin JOILLEKIN muille selittää omia juttujaan, ei tietty kovin paljoa, mutta jotain.
Mutta mulle ei.
NIIN mitä mun pitäis ajatella, että pääsisin tästä yli?
Että antaisin sen olla mikä on ja pitäiskö mun muuttaa itteäni?
Pidätellä, jos on joku ns. "hyvä juttu" ,koska lähityökaverien kanssa pääsee todella harvoin samaan aikaan kahville ja syömään, kun me tuurataan toisiamme, joten sielläkään en voi jutella niitten kanssa.
Vai hankkia ne kaverit ihan muualta, ja olla ns. mykkä?