Miten saisin aviomieheni haluamaan minua?

  • Viestiketjun aloittaja Mies ei halua
  • Ensimmäinen viesti
Mies ei halua
Avioliittoni alussa mies pani minua joka päivä joskus useammankin kerran. Nukahdin tyytyväisenä joka ilta, kun nussimme itsemme uuvuksiin ennen nukkumista. Seksi välillämme on jatkuvasti vähentynyt. Nykyään hän haluton ja panee minua korkeintaan kerran parissa kuukaudessa.
 
vierailija
Kannattaisiko kysyä mieheltä, mistä kenkä puristaa? Myönnän, että tuollaisista asioista on vaikea saada aikaan keskustelua, mutta kautta rantain voisi kysellä esimerkiksi, haluaisitko nähdä minua makkarin puolella jossakin tietyssä asussa.
 
vierailija
Omassa avioliitossa 4 ensimmäistä vuotta harrastimme seksi monta kertaa vuorokausessa. Senjälkeen mieheni innostus vähitellen lopahti. Naimme noin kerran kahdessa kuukaudessa. Itse olisin halunnut joks ilta. Olivaikeeaa, kun joutui makaamaan aviovuoteessa pillu märkänä odottamassa turhaan, että mies tulisi jalkoväliini. Viimein ostin anaalidildon ja hieroin sillä mieheni peräaukkoa. Miehen kyrpä alkoi koveta ja hän työnsi sen pilluuni ja alkoi raivokkaasti panemaan. Nykyään saan aina kyrpää, kun hieron dildolla miehen anaalia. Mies jättää aina pyjäman housut yöksi pois siinä toivossa, että hieron hänen anaaliaan.
 

Yhteistyössä