Miten saisin tätä rytmiä muutettua, osaatteko neuvoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Kun vauva kohta 5 kk ja on alkanut nyt syömään yöllä aiempaa enemmän. Syö siis jo klo 24 ja 3-5, eli siis ei syö toki kuin kaksi kertaa, mutta olisiko minun mahdollista jo muokata tuota niin että söisi esim. vain kerran yössä? Menee nukkumaan siinä klo 20-21. Syö iltapuuron klo 19 ja iltamaitoa hörppii siinä klo 20 aikaan. Päivällä syö klo 12 aikaan kasvissosetta ja klo 16 aikaan hedelmäsosetta. Tuossa välissä ja ennen soseita annetaan sitten vielä maitoa. Soseiden jälkeen ei huoli maitoa.

Aiemmin kun oli pelkällä korvikkeella söi yössä vain kerran tuossa klo 5 aikaan.

Meillä tulee poika kans nyt 5 kk. Melkein joka yö on erilainen. Toissayönä söi 3 kertaa maitoa ja viimeyönä sit nukku 12 tuntia. Mä olen huomannu sen et kun se rupee itkeskeleen niin annan ekaks tutin sille ja yleensä se sit siihen nukahtaa. Mut jos ei ni sitte annan vähän maitoa. Oon antanu sille puuroa joskus yhdeksän aikoihin ja sit heti menee sen jälkeen nukkumaan. Se näköjään vaihtelee aika hyvin. Välillä on noita tankkaus kausia ja välillä sit taas ei syö mitään. Saattaa päivälläkin syödä tosi vähän.

Yhteistyössä