Alkuperäinen kirjoittaja .:Niin ja ei mitään yleispätevää ohjetta voi edes olla mikä just kävis kaikille samanikäisille... Lapset tarkenee eri lailla. Kokeilemalla sen löytä-ä mikä on omalle lapselle sopiva vaatetus.
Niinhän se on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Niin ja ei mitään yleispätevää ohjetta voi edes olla mikä just kävis kaikille samanikäisille... Lapset tarkenee eri lailla. Kokeilemalla sen löytä-ä mikä on omalle lapselle sopiva vaatetus.
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Samaa mäkin olen miettinyt. Kuten sitäkin että miten nämä tyypit osaavat itsensä pukea?
Alkuperäinen kirjoittaja noh:eiköhän nyt ap tarkottanu vähän sitä että ihan TURHIA kysellään täällä. Vähän niinkuin että ulkona sataa tarviiko sateenvarjon?Ja vettä tulee kuin esterin pepusta.
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:jaa-a..eilenkin yks mamma oli noin 7-9kk ikäsenkanssa kaupassa ja sillä lapsella oli välikausihousut ja huppari päällä. ulkona oli tooooosi lämmin. kamalaa kun toinen kuumissaan sitten.
luulis tietävän miten pukeudutaan ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:jaa-a..eilenkin yks mamma oli noin 7-9kk ikäsenkanssa kaupassa ja sillä lapsella oli välikausihousut ja huppari päällä. ulkona oli tooooosi lämmin. kamalaa kun toinen kuumissaan sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:jaa-a..eilenkin yks mamma oli noin 7-9kk ikäsenkanssa kaupassa ja sillä lapsella oli välikausihousut ja huppari päällä. ulkona oli tooooosi lämmin. kamalaa kun toinen kuumissaan sitten.
Mä oon varmaan sanonut ennenkin, mutta välikausihousuja on aikalailla erilaisia. Jos itsellä olevat mallit ovat paksuja, niin toiset saattavat olla hyvinkin ohkaisia. Minusta meidän ohuimmat housut voivat olla VIILEÄMMÄT kuin vaikka paksut colleget tai hiostavat farkut.
Ja me emme tiedä, mitä reittiä he ehkä ovat kauppaan kulkeneet. Jos toinen ajaa autolla ja toinen kuljettaa lapsensa vaikka pyörän tarakalla, yllättäen vaatetus voi olla hieman eri.