Miten se voi joillekin olla niin vaikeeta tajuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HelloShitty

Vieras
jos mesessä merkintä "varattu" tai "poissa" niin sillon en vastaa...ja ihan sama kui monta herätettä mulla pistää. |O :headwall:

mulla noita ahdisteljoita mesessä ku ei kehtaa karsia pois että joutuu usein pitää se feikki offline-tila ku ei jaksa sitä utelua ym. paskaa. :| onneks ne kaverit joitten kaa haluun jutella tietää sen että saatan olla paikalla vaikka näyttää harmaata. :D

Mulla on ton ukon äitee semmonen :/ Monesti se kirjottelee kun oon offlinessakin, siis ihan oikeesti...
Välillä ärsytti niin maan valtavasti, varsinkin sillon kun ei vielä saatu nettiyhteyttä jaettua ja sen tiesi heti kun rouva kirjautuu että alkaa kilkuttelu |O

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Sinullakin ahdistelija,tuttua. Minua jahtaa eräs galleriatuttu josta en pääse eroon. Nainen ei vain luovuta.

voisin lyödä vetoo että on sama. :whistle: :kieh:

Oho,olisikohan? Pistetäänkö joukkoblokkaus päälle? Kun ei kohta muu auta =(

tää kyselee ihan hirveesti mutta ei ikinä kerro itestään mitään. sit jos en vastaa meseen niin se laittaa viestii galleriaan miks en oo mesessä. mutta ku ei aina jaksa....... |O sit kun ihminen on muuten ystävällinen niin ei viitti laittaa mustalle listallekaan. :snotty:

jos mesessä merkintä "varattu" tai "poissa" niin sillon en vastaa..ja ihan sama kui monta herätettä mulla pistää. |O :headwall:

mulla noita ahdisteljoita mesessä ku ei kehtaa karsia pois että joutuu usein pitää se feikki offline-tila ku ei jaksa sitä utelua ym. paskaa. :| onneks ne kaverit joitten kaa haluun jutella tietää sen että saatan olla paikalla vaikka näyttää harmaata. :D

Niii-i. On se kyllä jännä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
jos mesessä merkintä "varattu" tai "poissa" niin sillon en vastaa..ja ihan sama kui monta herätettä mulla pistää. |O :headwall:

Niii-i. On se kyllä jännä.

no kato ku ne on eri tapauksia..eli se joka pommittaa ei tiiä että olen joskus feikki offline:lla. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mä olen poistellut ihan surutta sellaisia jotka ei juuri usko tuota "varattu" ym. juttuja, tai muuten vaan on ärsyttäviä :saint:

oispa minäkin yhtä rohkee. *harkitsee jo uuden tilin avaamista* :|

Yhteistyössä