Miten selviän jätetyksi tulemisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dead inside
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dead inside

Vieras
Tutustuin keväällä mieheen, joka pitkällisen piirityksen jälkeen hurmasi minut. Aloimme pikku hiljaa seurustelemaan, ja olimme niin pirun onnellisia. Opin pikku hiljaa luottamaan häneen ja päästin hänet lähelle, ja rakastuin häneen.

Ennen tätä miestä olin juuri käynyt läpi erittäin katkeran eron lapseni isästä. Olin kai niin haavoittuvainen ja herkkä, että uskoin miehen lupauksiin ja puheisiin. Tosissaan hän taisi ollakin, ja tunteita meillä oli varmasti siihen asti kunnes hän jätti minut pari päivää sitten. En saanut minkäänlaista järkevää selitystä, pelkkää sekavaa selitystä. Vielä juhannuksena ja sen jälkeen olimme valtavan onnellisia, tiedän sen varmaksi.

Miten helvetissä tästä pääsee yli. Toinen sairaan rankka ero puolen vuoden sisään. Olin herkimmilläni, avauduin hänelle ja rakastuin. Ja tulin hylätyksi aivan yllättäen. Yksi selitys oli, että hänellä ei ole enää tunteita minua kohtaan. Mutta miten niin vahvat tunteet voi kuolla niin nopeasti... ne tunteet olivat varmasti aitoja, sellaista ei voi näytellä, enkä voi uskoa että ne tunteet vain kuolivat itsestään!

Itkulle ei vain tule loppua... :(

on olemassa joukko ihmisiä, jotka rakastavat sitä rakastuneisuuden tunnetta piittaamatta oikeastaan pätkääkään sen tunteen kohteesta. Ehkä törmäsit yhteen heistä.

Kärsi se kipu rauhassai, se menee ohi ja lievenee mennessään. Ei ole sulle häpeäksi että osasit avautua. Kun säilytät rohkeutesi, niin tästäkin tulee yksi hyvä kokemus elämän varrella.

Itse rakastuin luultavasti vielä paljon hullumpaan mieheen kuin sinä, ja puolisen vuotta teki kauhean kipeää. Mutta nyt muistan asioita, joista olisin voinut päätellä jotain ellen olisi ollut niin rakastuksissani. Edelleen arvostan sitä rakastumista itsessään, se jotenkin avasi minua maailmalle entisestään. Ja nyt minun jalkojani ei joka ääliö onnistuisi notkauttamaan. Silti en ole katkera ja epäluuloinen, vaan vain kokeneempi.

Yhteistyössä