Miten selvisit raiskauksesta?

  • Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti
Tyttönainen
Minut on raiskattu joka vaikeuttaa elämääni ja heikentää työkykyäni. En saa läheisiltä mitään apua, lähinnä syytöksiä, että miksi tuon asiaa pintaan, kun aiheuttaa vaikeita tunteita. En ole päässyt terapiaan asian osalta ja ihan hirveä taakka on elämässäni.
 
No huh!
Ihan vitsinä ja loppukevennyksenä sanon.
Minähän olen selvinnyt raiskaukselta, kun minua ei ole raiskattu.

Vielä.Toivon minäkin todella, että sinut itsesi raiskattaisiin oikein kunnolla! Luulisi leikinlaskun loppuvan. Vitun lasten sylissä hyppyyttäjä :(

Luin ketjun ja sait minut todella vihaiseksi. Tuollaisia sikojako täällä(kin) kirjoittelee!
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Vielä.Toivon minäkin todella, että sinut itsesi raiskattaisiin oikein kunnolla! Luulisi leikinlaskun loppuvan. Vitun lasten sylissä hyppyyttäjä :(

Luin ketjun ja sait minut todella vihaiseksi. Tuollaisia sikojako täällä(kin) kirjoittelee!
Lainaus.
Kyllä fyysinen raiskaus on kamala asia, enkä kenenkään soisi sitä kokevan.

Omasta tahdostani en ole tähän ketjuun tullut muuten kuin lukemaan.

Mutta kun minun kirjoitukset tuotiin muiden toimesta tähän ketjuun raiskaaja syytöksin, niin katson oikeudekseni puolustautua.

Esitän myös syvän pahoitteluni osaltani tämän ketjun aiheen häirintään.

No ei tätä minun solvausta voi verrata raiskaukseen, mutta ei silti vaikka asia mitättömämpi onkin, niin ei se oikeuta kirjoittamaan vääriä tuomioita.

Tuliko tämä asia nyt selväksi.

Ihan vitsinä ja loppukevennyksenä sanon.
Minähän olen selvinnyt raiskaukselta, kun minua ei ole raiskattu.
Lainaus päättyy.

Minun mielestä tuo on raiskauksen kauhistelua.

Kommenttinne on tekstin raiskaus, eli lievemmin sanottuna vääristely.
 
Viimeksi muokattu:
AA
Onko mitään keinoa millä voisi raiskaukset ennaltaehkäistä?

Mikä ajaa miehen yrittämään raiskausta?
Onko se jokin pakkomielle, vai ainoastaan vastakkaisensukupuolen puute?

Missä raiskauksen raja kulkee?
Onko väkisinhalaus / suukottelu jo raiskaus?

Voiko raiskaajan tunnistaa käyttäytymisestä, vai tuleeko se aina täytenä yllätyksenä?

Tämä oli sinun ENSIMMÄINEN viestisi ketjussa. KUKAAN ei kirjoittanut sanaakaan SINUSTA. Että älä väitä muuta!!! KUKAAN I VEÄNYT SINUN AIEMPIA TYPERIÄ PEDOJUTTUJA TAI MUITAKAA ESIIN.

Kysymyksesi ovat niin ärsyttävän naiveja, ollakseen vanhan miehen tekemiä, että täytyy ihmetellä mitkä on motiivit kun luet näitä ketjuja.
 
Viimeksi muokattu:
no
Sinä se vaan jaksat lässyttää ja jankata. Pysyisit kokonaan pois!
No huh huh, ei tässä ole kyllä jäänyt kenellekään epäselväksi ketkä täällä jaksavat jankata. Sama koskee kyllä sinuakin, että etkö voisi ystävällisesti lopettaa kommentoimisen tähän ketjuun, koska sinulla ei todellakaan tunnu myöskään olevan mitään annettavaa raiskauksen uhreille.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Onko mitään keinoa millä voisi raiskaukset ennaltaehkäistä?

Mikä ajaa miehen yrittämään raiskausta?
Onko se jokin pakkomielle, vai ainoastaan vastakkaisensukupuolen puute?

Missä raiskauksen raja kulkee?
Onko väkisinhalaus / suukottelu jo raiskaus?

Voiko raiskaajan tunnistaa käyttäytymisestä, vai tuleeko se aina täytenä yllätyksenä?
Huom. AA.

Onko mitään keinoa millä voisi raiskaukset ennaltaehkäistä?
Mitä erikoista ja tuomittavaa tuossa kysymyksessä on?
Eikö raiskauksia yrittääkään ennaltaehkäistä?


Mikä ajaa miehen yrittämään raiskausta?
Tuokin on vaan kysymys, mikä saa miehen tekemään noin epätoivoisen teon.

Missä raiskauksen raja kulkee?
Onko väkisinhalaus / suukottelu jo raiskaus?
Kysymys raiskauksen tunnusmerkeistä.

Voiko raiskaajan tunnistaa käyttäytymisestä, vai tuleeko se aina täytenä yllätyksenä?
Pohdintaa, tuleeko raiskaus yllätyksenä aina, vai voisiko teon ennakoida ja juosta karkuun.

Missä kohtaa mainitsen olevani raiskaajan puolella.

Tuon jälkeen minut on leimattu vaikka miksi, joihin väitteisiin puolustaudun.

Minä kun en vieraisiin naisiin käy käsiksi, vaikka nainen houkuttelisi.

Tuliko asia nyt lopulta selväksi?
 
Viimeksi muokattu:
AA
No huh huh, ei tässä ole kyllä jäänyt kenellekään epäselväksi ketkä täällä jaksavat jankata. Sama koskee kyllä sinuakin, että etkö voisi ystävällisesti lopettaa kommentoimisen tähän ketjuun, koska sinulla ei todellakaan tunnu myöskään olevan mitään annettavaa raiskauksen uhreille.

Olivat ensimmäiset kommenttini ketjuun. Eikös susta ole epäilyttävää, että äijä joka SEKSIpalstalla kertoo kuinka lasta sylissä hyppyyttämällä, niin että penis osuu lapseen, saa se äijä seisokin? Ja vielä KERTOO siitä SEKSIPALSTALLA!!! Vähän mietityttää motiivit, miksi kyselee onko väkisin suutelu tai halaus sama kuin raiskaus.
Mitäs annnettavaa sulla oli tähän ketjuun? Onko sut raiskattu?
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Jännä asia.
Usein täällä kirjoituksia väitetään provoiksi, mutta kun minä joitakin asioita tahallani kärjistän ja provosoin, niin se ei kelpaa provoksi mitenkään.
 
Onnistuva mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmyrkäinen;10900637:
Kysyykö joku tosissaan tällaista?
Onhan tuo yksittäisenä kysymyksenä hassu.
Mutta mitkä kaikki keskustelut ovat vaikuttaneet kysymykseen onkin mutkikkaampi juttu.
Kun luen kymmeniä kirjoituksia ja niistä teen johtopäätöksiä, niin silloin kysymyksestä voi tulla jonkun mielestä outo, jos ei ole lukenut samoja kysymyksiä kun minä.
Ja pikkuisen päälle provosointia, niin hyvä tulee.

Tuolla tavoin saan helposti vastauksia kysymyksiini.
Joskus menee provosointi vähän yli, mutta mitenkäs sen sitten perut, kun kaikki ei hyväksy perumista.
Kuten tässä on nyt käynyt.
 
Onnistuva mies.
No eikö provokaan kelvannut.

En itsekään oikein muista mitkä kaikki asiat vaikutti tuohon kirjoitukseen, mutta viesti ei ollut kuitenkaan tuo mitä väitätte minun kirjoittaneen.

Se ajatus jota yritin sanoa lähti varmaan liikkeelle useamman ketjun kirjoituksista, joten sitä on vaikea jäljittää.

Nytkään en oikein tajua mitä asiaa kauhistelette.

Onko pohdinta raiskauksen ennaltaehkäisystä jotenkin paha-asia?

Eikä lasten sylissäpitäminen kuulu miehille teidän mielestä.

Jo on aikoihin eletty.

Kertokaa niin ,että minäkin tajuan mitä tahdotte.

Ja uskokaa senjälkeen mitä kirjoitan, koska selkeä väärinkäsitys teillä on.

On sekin mahdollista, että olen kirjoittanut epätäydellisesti, koska en mikään kirjailija ole.

Mutta ei sekään ole viisasta, kun syytätte sellaista minun tehneen jota en ikimaailmassa tekisi.
Ymmärrättekö itekään miltä minusta tuntuu väärät syytökset.
 
yksi monien puolesta
Eikä lasten sylissäpitäminen kuulu miehille teidän mielestä.


Kertokaa niin ,että minäkin tajuan mitä tahdotte.

Miehet voivat pitää lapsia sylissä. Normaalisti. Jos niitä hyppyyttää niin, että saa erektion ja kertoilee asiasta seksipalstalla... se ei ole luonnollista eikä hyväksyttävää. Se on sairasta.
Myöskään raiskaus ei ole vitsailun aihe. Kysy omalta lapseltasi kun hänet raiskataan, josko voisit keventää tunnelmaa pienellä vitsillä. Taitaisit saada nyrkin silmään ja potkun munille.

Kerron, mitä me kaikki haluamme. Painu helvettiin tältä palstalta äläkä ikinä tuu takaisin!!! Olet oksettava kuvotus :(
 
Viimeksi muokattu:
no
Miehet voivat pitää lapsia sylissä. Normaalisti. Jos niitä hyppyyttää niin, että saa erektion ja kertoilee asiasta seksipalstalla... se ei ole luonnollista eikä hyväksyttävää. Se on sairasta.
Myöskään raiskaus ei ole vitsailun aihe. Kysy omalta lapseltasi kun hänet raiskataan, josko voisit keventää tunnelmaa pienellä vitsillä. Taitaisit saada nyrkin silmään ja potkun munille.

Kerron, mitä me kaikki haluamme. Painu helvettiin tältä palstalta äläkä ikinä tuu takaisin!!! Olet oksettava kuvotus :(
Ei tässä mitään epäselvää ole. Kyseessä on ajojahti yhtä kirjoittajaa kohtaan. Hän on sanomisiaan pahoitellut, mutta silti niitä jaksat nostaa ylös vuodesta toiseen. Minä en tuollaiseen maassa olevan potkimiseen halua osallistua, eikä kai moni muukaan, vaikka niin väitätkin.

Minä olen avannut tämän ketjun ja toivonut siitä tukea raiskatuille, mutta aina vain jaksatte pilata ihmisten mahdollisuuden saada vertaistukea; missä on anteeksianto ja ymmärrys? Toivon, älkää jatkako enää.
 
Viimeksi muokattu:
Sivusta seuraava
Tavallaan ymmärrän tuota asian esiin nostajaa. Hänellä ehkä ikäviä kokemuksia taustalla ja tuo kirjoittaja nostanut ne pintaan? Täytyy sen verran puolustaa tuota aa:ta, tai mikä lie, että en itsekään pystyisi olemaan samassa huoneessa ihmisen kanssa, joka silittelee ja pitää lasta sylissään, niin että siitä kiihottuu. Myös siitä samaa mieltä, että asian kertominen seksisivulla on erittäin epäsopivaa.
 
Onnistuva mies.
Tavallaan ymmärrän tuota asian esiin nostajaa. Hänellä ehkä ikäviä kokemuksia taustalla ja tuo kirjoittaja nostanut ne pintaan? Täytyy sen verran puolustaa tuota aa:ta, tai mikä lie, että en itsekään pystyisi olemaan samassa huoneessa ihmisen kanssa, joka silittelee ja pitää lasta sylissään, niin että siitä kiihottuu. Myös siitä samaa mieltä, että asian kertominen seksisivulla on erittäin epäsopivaa.
Ymmärrättekö myös sen asian mitä minä alunperin yritin sanoa, joka ymmärrettiin väärin?

Sehän tietysti on väärin miten minä koen kosketuksen muiden mielestä.
Minusta se kuitenkin tuntuu normaalilta.

Lapsesta asti olen tuntenut kosketuksen kihelmöivän ihanalta.
Esimerkiksi hiukset tai käsivarret, on niitä muitakin paikkoja.
On minua silitellyt vanhempanikin, ja minusta tuntui hyvälle.
Samoin samanikäiset lapset, ja taas tuntui hyvälle.
Aikuisena on jokin lapsi pyytänyt silittelyä, ja todennäköisesti tuntui hyvältä.
Minua on lapset silitellyt, ja tuntui hyvältä.
Vaimo on silitellyt, ja sekin tuntui hyvältä.
Vaimon kanssa silittelyissä on ollut ainoastaan seksi mukana.

Nyt päästään siihen mitä halusin alunperin tietää.
Koska noissa kaikissa aimen mainitsemissa tilanteissa on kosketuksesta tuleva tunne samanlainen.
Onko nuo tilanteet joissa silitellään kuitenkin jokin seksiin oppimisen esivaihe, koska se seksi tilanteeseenkin kuuluu?

Mutta jos olette sitämieltä, että lapsuuteen ei kuulu mitkään koskettelut, ja ainakaan ne ei saa tuntua hyviltä, niin miten ihminen oppii sitten hyväilyt seksin aikana?
 
Viimeksi muokattu:
maraton1970
Pakko kommentoida:

Ensimmäiseksi raiskaus on aina törkeä rikos jota ei saa salailla eikä jättää ilmoittamatta poliisille, jotta rikollinen saataisiin kiinni ja homma loppumaan, eli empatiaa toisia mahdollisia uhreja kohtaan.

Toiseksi, tämä maailma on seksistinen ja täynnä sairaita henkilöitä, eli siis vaikka tästä älähdetäänkin, niin pukeutumalla seksikkäästi, juomalla itsesi humalaan ja lähtemällä kahdestaan jonkun miehen kanssa esim. miehen kotiin tai muuhun paikkaan jossa joudut kaksin tämän kanssa lisäät kyllä raiskauksen riskiä huomattavasti.
Valitettava tosiasia, mutta maalaisjärjellä näitä saadaan vähennettyä.

Ja kohta kolme kaikki raiskaajat lääkitykseen joka tekee heistä impotentin loppuiäksi :))
 
maraton1970
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;10903111:
Laiteenpa tämä sitten kysymysmuotoon. Ketkä kaikki saa seisokin, kun pitää lasta sylissä... jos lapsen joku osa koskee vahingossa penikseen?
Voi hyvä jysäys, vastaan, ei kukaan terve aikuinen.
Ja itse olen terve, viiden lapsen isä, en pidä ollenkaan siis - en pitänyt edes ajatuksen tasolla tuollaista ennen tätä mahdollisena, mutta kaippa se sitten sairailla yksilöillä on.
 
Rikkinäinen raiskasi
"Sivupersoona"-nimimerkki kysyi täällä, että miksi raiskataan, niin oma näkemykseni on tällainen, että on kolme tasoa. Ensimmäisellä tasolla voisi olla kulttuurisidonnaiset syyt. On maita ja mantereita, joissa ei naisten oikeudet toteudu samoin kuin vaikka täällä suomessa. Joissakin maissa naisella ei ole kuin synnyttäjän ja miehelle mieliksi arvo.
Toisella tasolla kulkevat henkilöt, jotka ovat kasvatuksensa plus elämänkokemustensa tuloksia. Valitettavasti ei voida vaatia keneltäkään vanhemmalta, että kasvattaa lapsenne kunnioittamaan toisen ihmisten koskemattomuutta, mielipiteenvapautta ja itsesmääräämisoikeutta.
Ja kolmannella tasolla ne mielenterveysongelmaiset, joille on yks hevon vee hallee, että mitä itselle ja lähimmäisille tapahtuu. Olen itsekin sitten joutunut raiskatuksi. Mies oli mieleltään häiriintynyt, kovia lapsuudessaan kokenut "luopio", joka vain katsoi oikeudeksensa ottaa vallan omiin käsiinsä raiskaamalla minut. Raiskaushan on vallan ottamista omiin käsiin...Tekijät harvoin ymmärtävät, että on paljon ihmisiä, jotka eivät ole "tottuneet" heidän tapaansa toimia ja ymmärtää syy-seuraussuhteita.
 
Miten rakastellaan
Heitän tähän vielä yhden ryhmän raiskaajia eli ne miehet, jotka eivät pysty normaaliin seksuaaliseen kanssakäyntiin vastaavan sukupuolen kanssa. Minut on raiskattu 40 vuotta sitten ja raiskauksen teki mies, joka ei todellakaan pystynyt normaaliin seksuaaliseen kanssakäyntiin. Tavallaan huvittavinta oli se, että kyseinen henkilö toimi esimerkillisesn upeasti ensivasteessa ja palokunnassa ns pelastamassa ihmisiä.
Kukaan ei siis voinut kuvitellakkaan kyseistä henkilöä raiskaajaksi. Nykyään erään kunnan silmäätekevä poliitikko.
Miten selvisin no jaa aikaaha se on vienyt mutta nyt olen sinut asian kanssa.
 

Yhteistyössä