Hae Anna.fi-sivustolta

Miten selvitä?

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä vierailija, 19.08.2019.

1. vierailija Vierailija

Haluaisin hieman apua täältä keskustelu palstalta!

Olen 22-vuotias mies seurustelin 18vuotiaan naisen kanssa noin 8kk. Kaikki alkoi ihanasti ja sulavasti, Kunnes alku suhteen aikana huomasin että tämä nainen valehtelee minulle paljon hänen menneestään. En ottanut huomioon menneitä tai mitään muutakaan keskityin vain tähän alkusuhteen hetkeen. Aikaa kului noin 2kk ja sitten nainen alkoi valehtelemaan menoistaan,tekemisistään jne. Monesti olemme puhuneet asiasta että miksi pitää toiselle valehdella... Annoin monet kerran hänelle anteeksi nuista valheista (pahin oli vasta edessä).

4kk tuli täyteen hän hääti minut ulos hänen asunnostaan ja jätti minut. Hänestä ei kuulunut kahteen päivään mittään.. Hän itse alkoi laittamaan viestii että hän haluaisi minut takaisin, alkuun tuli heti mieleen että hän on käyny muissa miehissä vaan hakemassa "lohtua" joten päätimpä kysyä häneltä tätä asiaa että onko hän käynyt heti eron ekoina päivinä muissa miehissä? hän vastasi kielteisesti koko ajan. Noh asiaa kaivelin ja kaivelin kunnes hän lopulta myöntää että hän on käynyt kaverinsa luona kahvilla,harrastanut seksiä ja ollut hänen luona yötä! (siis heti ekana eropäivänä) tämä totuus murensi sydämmeni aivan täysin itkukurkussa pettymyksen tunnetta pidättäen olin aivan shokissa... miten tämä nainen on voinut näin tehdä minulle?! Aikaa kului muutama päivä ja sovittiin että annetaan aikaa molemille jos halutaan kokeilla vielä kerran tätä suhdetta. Menin kertomaan tälle naiselle että haluaisin kokeilla vielä kerran hänen kanssaan aidosti sovitaan pelisäännöt jne. Nainen oli niin etäinen ja surullisen näköinen. kysyin häneltä että mikä on... nainen kertoo että hän on edellisiltana harrastanut seksiä TOISENKIN kaverin kanssa... Olin niin shokissa että miten hän voi vannoa rakkautta ja on pyytämässä minua takaisin?! kun hän on "kavereittensa" kanssa vaan harrastanut seksiä tuosta vaan. Kertoo minulle että hän EI ole halunnut harrastaa seksiä näitten kanssa mutta silti on niin tehnyt? <--- Hänellä ällötti ajatus. Kertoi yksityiskohtaisesti tilanteenteet antoi molempien miesten tehdä suuseksiä hänelle ja hän teki myös näille miehille kun he pyysivät.

Tälläkin hetkellä nainen kaipaa ja haluaa minut takaisin.. en osaa päättää mitä tekisin tämmöisen naisen kanssa.. annako hänen mennä ja miettiä tekosiaan.. vai annanko anteeksi?

2. Pipipää Vierailija

Et kai tosissasi edes usko tämän suhteen onnistumiseen? Et voi olla niin pipi päästäsi!
    Kerää nyt itsetuntosi rippeet ja käännä ajatuksetkin muualle. Miksi nöyryyttäisit itseäsi vielä lisää?? Kyllä baanalla riittää tyttöjä, jotka haluaisivat itselleen kunnollisen ja luotettavan kaverin, mutta ei heitä tilauksesta saa. Pitää antaa aikaa ja rauhaa itselleen, jotta tunteet ja harkintakyky tasaantuvat ja palautuvat. Kyllä se kiva tyttö vielä vastaan tulee, kun et hötkyile.

Panee miettimään, mitä mahtaa ajatella tyttö, joka keräilee seksikokemuksia ja talloo siinä sivussa poikia ja kiehiä jalkoihinsa? Ei hänellä ole kaikki muumit tallessa.

3. vierailija Vierailija

Kiitos vastauksesta!
    En oikeestaan usko että mikään tulee toimimaan jos hänet takaisin otan..
    Ap

4. vierailija Vierailija

On sanonta että kerran pohjaan poltettua puuroa ei kannata ryhtyä lämmittämään. Kohdallasi sama juttu ei maksa vaivaa koska tyttö ei ole riittävän kypsä sinulle. On aika kääntää lehteä ja jatkaa elämää.

5. lapsellinen Vierailija

Tyttö vaikuttaa lapselliselta. Kuvittelee, että on hienoa, kun on paljon suhteita ja seksikokemuksia siellä täällä? Ei ymmärrä ihmissuhteiden merkityksestä mitään.

6. lapsellinen Vierailija

Tyttö vaikuttaa lapselliselta. Kuvittelee, että on hienoa, kun on paljon suhteita ja seksikokemuksia siellä täällä? Ei ymmärrä ihmissuhteiden merkityksestä mitään.

7. vierailija Vierailija

Kiitos vastauksista! Lisää vastauksia kaipailen :)

Ap

8. HERÄÄNYT Vierailija

Naisia tulee ja menee tämä tapaus on jo hävitty! Jos hän oikeesti rakastaisi sinua hän ei olisi mennyt kenenkään kanssa pukille tuosta vaan!! TSEMPPIÄ!

9. vierailija Vierailija

Tän trollityypin tunnistaa aina noista tarkoista luvuista.

10. vierailija Vierailija

jos mä olisin sä nii en todellakaan ottais sitä takas en ees harkitsisi paitsi voisin jos teksin näin: annan anteeksi olemme ehkä kuukauden yhdessä ja pettäisin häntä takaisin!! saisi maistaa omaa lääkettään! mutta tsemppiä kuitenkin!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri