Miten selvittää viesteillä onko mies kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahataravatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahataravatar

Vieras
Luulen että on, mutta varma en ole, enkä halua kysyä suoraan. Enkä vaikuttaa epätoivoselta (vaik ehkä vähän alan ollakkin) mies on tuttu 10v ajalta, mutta mikään ystävä ei ole kyseessä vaan ex miehen... isä.
Mutta asiaan se laitto mulle viestii (siis ihan asiaa) mitä mä vastaan sille että se ois niinku flirttiä johon toinen vois tarttuu, mutta niin että voin sitten todeta että oot käsittänyt väärin, jos ei ookkaan kiinnostunut. Sori uus ketju

Me miehet on tehty semmoisiksi, että me ei ymmärretä hienovaraisia vihjeitä. Jos haluat, että mies leikkaa nurmikon niin sanot miehelle, että "leikkaa nurmikko". Mies sit tottelee jos tottelee.
No voi tuon hieman hienovaraisemminkin esittää, kuten "kulta, leikkaisitko nurmikon?" Mutta parempi esittää asia kuitenkin selkeästi, että mistä on kyse. Joku ihmettely, että "onpa ruoho pitkää tuolla pihalla" ei välttämättä saa aikaiseksi sitä ruohonleikkuuseen siirtymistä.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Eikai miehet oo näin typeriä? Mä voin sanoo että mulla on sitte harvinaisen fiksu veli, nyt jo 26v se tajuu ojentaa auttavan käden pyytämättä! Jos se tulee kahville ja näkee et nurmikko rehottaa, se hakee ruohinleikkurin ja ajaa nurmen. se ei istu passattavana vaan kaataa mullekkin kahvin. Jos lapset riitelee se menee väliin ja keksii kivaa tekemistä.
Jos mulla on kauppakassei kädet täynnä se tulee pyytämättä ottaa kassit, tai puolet ainakin ja avaa mulle ovet.
Meni vähän oftopic, mutta mulla on ihana veli.

No voi tuon hieman hienovaraisemminkin esittää, kuten "kulta, leikkaisitko nurmikon?" Mutta parempi esittää asia kuitenkin selkeästi, että mistä on kyse. Joku ihmettely, että "onpa ruoho pitkää tuolla pihalla" ei välttämättä saa aikaiseksi sitä ruohonleikkuuseen siirtymistä.

Yhteistyössä